آخرین عناوین

چهارشنبه 6 آبان 1394-11:39 کد خبر:16896

نماینده شرق مازنداران در مجلس:

استقبال سرد مردم مازندران از رئیس جمهور دارای پیام است

نماینده بهشهر گفت: مردمی که در سفر دولت به مازندران استقبال خوبی به عمل نیاوردند همان کسانی هستند که در سال 92 بیش از همه استان ها به استقبال رییس جمهور رفتند،اما چه شد که در عرض دو سال این اتفاق افتاد؟


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تغییر مدیران استانی به دلیل عدم استقبال مطلوب از دولت را حذف صورت مساله عنوان و تاکید کرد که نمی توان با تعویض مدیران ناکارآمدی مدیریت در حوزه استان را کتمان کرد.

احمد علی مقیمی اظهار کرد: تغییر و تحولات در استانها به تشخیص مدیران ارشد صورت می گیرد اما اینکه این تغییر و تحولات با سفر پردستاورد دولت مصادف شود برای دولت خیلی بد است !

وی با تاکید بر لزوم بررسی علت استقبال سرد مردمی از دولت در مازندران، افزود: مردمی که در سفر رئیس جمهور به مازندران از دولت استقبال خوبی به عمل نیاوردند همان کسانی هستند که در سال 92 بیش از همه استان ها به استقبال رییس جمهور رفتند، اما چه شد که در عرض دو سال این اتفاق افتاد؟ این مساله ای است که پیامی دارد و باید به پیام آن توجه کرد.

این نماینده مجلس در ادامه یادآور شد: با تعویض مدیران ارشد، میانی و بخشداران و فرمانداران نمی توان ناکارامدی مدیریت در حوزه استان را کتمان کرد بلکه دولت باید توجه ویژه ای به استان مازندران داشته باشد زیرا زیر ساخت های استان همگی معیوب است و تعویض مدیران نیز حذف صورت مساله است و مشکل را حل نمی کند.

وی در پایان ناتوانی و ناکارآمدی برخی مدیران استان و ناتوانی در استفاده از ظرفیت استان و بودجه ملی را از دیگر مشکلات استان مازندران خواند و گفت: این افراد نتوانسته اند حداقل ها را در حوزه دستگاههای مربوطه شان به سرانجام برسانند و خروجی و برآیندشان عدم استقبال مردم در سفر استانی دولت بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :