آخرین عناوین

شنبه 9 آبان 1394-17:37 کد خبر:16911

با حضور مسئولان صورت گرفت:

افتتاح منطقه یک شهرداری بابل/ بابل دومنطقه‌ای شد

منطقه یک شهرداری بابل با حضور مسئولان افتتاح شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، رئیس شورای اسلامی شهر بابل بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه شهرداری منطقه یک بابل اظهار کرد: موضوع ارتقای شهرداری و دومنطقه‌ای شدن بابل از دیرباز مورد توجه بوده که با پیگیری‌های انجام‌شده رتبه شهرداری بابل از 9 به 10 ارتقا یافت و برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان، دومنطقه‌ای شدن بابل نیز محقق شد.

فرامرز ابوالحسنی با اشاره به اینکه افتتاح شهرداری منطقه یک و دو گام موثری در بهبود وضعیت شهروندان در منطقه شرق و غرب بابل است، افزود: این دو شهرداری موظف هستند تمام ظرفیت و خدماتی که در شهرداری مرکزی ارائه می‌شود را به شهروندان ارائه دهند و همه واحدهای شهرداری براساس مصوبه تا پایان اردیبهشت‌ماه 95 در واحدهای خدمات‌رسانی و درآمدی منتقل شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر بابل تصریح کرد: با افتتاح شهرداری منطقه یک و دو، شهرداری مرکزی با نیروی اندک ستادی تصمیم‌گیری کلان و نظارت بر کار دو مناطق را به‌عهده دارد که شاهد تحولی ارزنده در خدمات‌رسانی به شهروندان هستیم.

سرپرست شهرداری بابل نیز اظهار کرد: با افزایش جمعیت بابل که عریض و طویل شدن شهر را به‌دنبال داشت و از سویی نیز سبب مهاجرت مردم شهرستان به داخل شهر شد، نیاز به اقدامات اولیه از سوی شورا و شهرداری بود تا رفاه حداقلی شهروندان فراهم شود.

حجر خداداد با اشاره به اینکه شورا و شهرداری تلاش می‌کنند به‎سمت شهرمداری حرکت کنند، افزود: باید اقدامات ما در راستای شهری سالم و همگام با رفاه حال مردم باشد.

سرپرست شهرداری بابل در پایان گفت: انتظار ما از شهرداران منطقه یک و دو این است که روند اجرایی و تمهیدات لازم را در راستای رفاه مردم داشته باشند و رعایت اصول شهرسازی، بسط و توسعه شهری بر اساس ضوابط اجرایی را در دستور کار خود قرار دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :