آخرین عناوین

شنبه 9 آبان 1394-23:27 کد خبر:16915

هشدار یک مربی و کارشناس فوتسال به برخی افراد!!

ورود غیر ورزشی ها به فوتسال مازندران ممنوع!!

مربی کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به ورود برخی غیر ورزشی ها به فوتسال مازندران هشدار داد.

 


به گزارش خزرخبر و به نقل از عصر وطن،با توجه به در پیش بودن بازی تیم شهروند ساری گفتگویی انجام دادیم با علیرضا هاشمی(کارشناس فوتسال) مربی درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا و LEVEL 1 فوتسال آسیا که در عرصه مربیگری بازیکنان زیادی را به فوتسال استان و لیگ برتر معرفی کرده.

به نظر شما با توجه به وضعیت کنونی فوتسال مازندران چه باید کرد؟

تقویت مدارس فوتسال و آموزش مربیان فوتسال بطور مستمر استفاده از امکانات روز جهت آموزش و آماده ساختن زیر ساختهای سخت افزاری و عدم دخالت عناصر غیر تخصصی و غیر مرتبط و نظارت مستمر و مستقیم مسئولین هیات فوتبال بر عملکرد مدارس فوتسال و تیم های پایه.

بازیکنان فوتسال را چگونه ارزیابی میکنید؟

متاسفانه بازیکنان ما چون از فیلترهای استاندارد و تخصصی خارج نشدند دارای نقایص زیادی هستند چه از نظر فیزیک بدنی و فنی و روحی مناسب با رشته تخصصی که برمیگرده به مدارس فوتسال و تیم های پایه که از روشهای نوین استعداد یابی استفاده نمی شوند.

برای فوتسال مازندران چه آینده‌ای متصور هستید؟

اگر دنبال حقیقت فوتسال باشیم و برنامه‌ریزی ها رو درست اجرا کنیم چون اصل مشکل تو اجرای برنامه هاست و همچنین با مدیریت باثبات و روز اینده خوبی خواهیم داشت.

باید نگاه کاسبکارانه به فوتسال بخصوص نسبت به مدارس فوتسال و تیم های پایه از بین برود متاسفانه مدارس فوتسال تبدیل به محلی برای کسب درآمد و.. شده باید بعنوان سرمایه های انسانی این رشته نگاه کرد و این بزرگترین افت فوتسال هستش تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته. متاسفانه هیات فوتبال در امر نظارت بر مدارس فوتسال ضعیف عمل میکند.

نظرشما درمورد عملکرد تنها تیم مازنی در  لیگ برتر( شهروند) چیست؟

شهروند معمولا همیشه درحال دست و پا زدن برای ماندن در لیگ است، و متاسفانه عملکرد امسال و سال گذشته با توجه به بودجه ای که در اختیار آنها قرار گرفته نتوانسته انتظارات رو برآورده کند.

با توجه باینکه ما ثبات مدیریت رو در تیم داریم اما هیچ برنامه هدفمندی دراین تیم نمیبینم عدم برنامه‌ریزی درست و عدم استفاده از نیروی های کارمد و متخصص در تیم و استفاده از آدمهای تکراری باعث شده عملا این تیم بجایی نرسه با اینکه این تیم بالای 10 سال سابقه داره همچنان از عدم ساختار مناسب و نداشتن سالن تمرین و دفتر باشگاه و... رنج میبره که برمیگرده به مدیریت جزیره ای و قله ای حاکم به این تیم.

واقعا اگه دلمون برای فوتسال میسوزه باید نگاه ورزشی داشته باشیم دنبال منافع افراد و.. نباشیم باید با یک دست یک هندوانه برداریم نمیشه هم مدیرعامل بود هم عضو شورای شهر هم رییس هیات فوتبال شهرستان این خیانت به ورزش و فوتسال است.

صحبت پایانی؟

تنها راه پیشرفت فوتسال برنامه‌ریزی بلند مدت و استفاده از نخبگان ورزشی و نظارت مستمر بر درست اجرا شدن برنامه ها  و آموزش مستمر مربیان و مدیران مربوطه و دوری سیاست از ورزش در امور برنامه ریزی و اجرایی وجلوگیری از سوءاستفاده سیاسیون از ورزش می شود.

از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار دادید تشکر می کنم.

خواهشمی کنم.بنده هم از شما و همکارانتان تشکر میکنم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :