آخرین عناوین

يکشنبه 10 آبان 1394-0:13 کد خبر:16916

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های منطقه ساری خبر داد:

آمادگی شرکت نفت منطقه ساری جهت سوخت رسانی در شرایط اضطراری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت:شرکت فرآورده های نفتی منطقه ساری آماده سوخت رسانی در شرایط اضطراری را دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، حسینعلی طالبی از ایجادآمادگی در شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری برای سوخت رسانی به مصرف کنندگان در شرایط اضطراری خبر داد و افزود:آماده سوخت رسانی در صورت بروزحوادث طبیعی و انسانی هستیم

طالبی با اشاره به رویکرد نوین و سیستماتیک در مدیریت بحران اظهار داشت :هدف از اجرای این رزمایش مدیریت عرضه فرآورده های نفتی در جایگاه های مایع در شرایط اضطراری است.

 وی تصریح کرد:به منظور تامین سوخت مورد نیاز در بخش حمل ونقل جاده ای نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی افزود :در این عملیات وظایف هر یک از عوامل مربوط به سوخت رسانی ،آماده سازی پرسنل و نهاد های وابسته نیز انجام شد تا در صورت بروز بحران سوخت رسانی در شرایط اضطراری به درستی انجام شود.

طالبی تاکید کرد:با توجه به آغاز هفته پدافند غیرعامل، شرکت پخش فرآورده های نفتی با اجرای مانور سوخت رسانی درشرایط اضطراری توانست در کمتر از 2 ساعت به اهداف مورد نظر خود دست یابد.

مدیر منطقه ساری با اشاره به فرضیات پیش بینی شده برای هریک از عوامل و نقش عرضه فرآورده های نفتی و روش اجرایی فرآیند تحویل گرفتن فرآورده ،نگهداشت و فروش فرآورده های نفتی خاطرنشان کرد: نفتکش ها با توجه به تجربه و شناخت ،کوتاه ترین و مطمئن ترین مسیر را برای انتقال فرآورده به جایگاه ها، برعهده دارند و این ماموریت برای همه عوامل زیرمجموعه تعریف شده است .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی همچنین در ادامه با تاکید بر لزوم  مدیریت وکاهش پیامد های بحران گفت:مدیریت شرایط اضطراری  در زمینه های خارج شدن از جایگاه های عرضه و خروج ازدحام مردم ،خودروهاوترافیک سنگینی که بواسطه شلوغی و عدم تردد روان خودروهای امدادی ایجاد می شود بیان داشت:شناسایی کارکنان متعهد و مجرب و توجه به موضوع و اصول و مبانی فنی مهندسی درجایگاه ها و ارزیابی سریع سانحه و نحوه انتقال آن به حوزه های فنی و واگذاری عملیات به هر یک ازمسو لین و همچنین بکار گیری از توان نهادهای شهری و امنیت داخل جایگاه ها در شرایط اضطراری توسط نیرو های واکنش هدفگذاری شد.

طالبی یکی از مشکلات در زمان بروز حادثه راتامین تجهیزات و قطعات یدکی دانست و بیان کرد: راه اندازی سریع جایگاه ها در شرایط آسیب تجهیزات مانند دیزل ژنراتور ،ابزار الات عمرانی و فنی اهمیت دارد.

مدیر منطقه ساری در پایان افزایش آمادگی را عامل کاهش آسیب در شرایط اضطراری عنوان کرد.

دراین مانور نبوی مدیرپدافندغیرعامل،واحدهای آتش نشانی ،هلال احمر ،نیروی انتظامی و مخابرات شهرستان ساری مشارکت داشتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :