آخرین عناوین

دوشنبه 11 آبان 1394-18:57 کد خبر:16927

فرمانده سپاه ناحیه ساری اعلام کرد:

برگزاری مانور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در ساری/لزوم تشکیل قرارگاه مرکزی مبارزه نرم افزاری با دشمن

فرمانده سپاه ناحیه ساری از برگزاری مانور بیت‌المقدس و کوثر با مشارکت شش گردان در ساری خبر داد.


به گزارش خزرخبر، علی خادم در نشست خبری به مناسبت برگزاری مانور بیت‌المقدس و کوثر در جمع خبرنگاران افزود:دشمن در عرصه جنگ سخت، نیمه سخت و نرم سعی دارد کشور ما را دچار چالش کند و بسیج همه اقدامات بدخواهان نظام را رصد می‌کند و خیالات خام دشمن را از بین می‌برد.

وی از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس در مرکز استان با هدف توانمندسازی نیروهای بسیجی خبر داد و گفت: این مانور در روزهای 14 و 15 آبان با حضور شش گردان در جنوب غرب شهر و مرکز شهرستان ساری برگزار می‌شود.

خادم درباره جزییات برگزاری این مانور، اظهار داشت: سه ماموریت برای گردان‌های حاضر طراحی شد که قرار است ماموریت دفاع از کوی و برزن، مقابله با اغتشاشات و نیز اجرای طرح امداد و نجات پیگیری شود.

وی تصریح کرد: پنج گردان اجرای ماموریت دفاع از کوی و برزن و مقابله با اغتشاشات را بر عهده دارند و یک گردان که متشکل از بانوان است وظیفه اجرای امداد و نجات را برعهده دارند.

خادم همچنین خاطر نشان کرد: در این مانورها تلاش داریم که آمادگی خویش را به رخ دشمنان قسم خورده نظام بکشانیم.

فرمانده سپاه  ساری همچنین با اعلام اینکه بازرسانی از سپاه کشور بر این مانور نظارت دارند اظهار داشت:واگرایی در نگاه فرهنگی از ضعف های برخی از مسئولان می باشد که باید به همگرایی در مبارزه با نقشه های دشمنان تبدیل شود.

خادم با بیان اینکه یکی از عوامل موثر در پیروزی بر دشمنان در 8 سال دفاع مقدس ،وجود یک قرارگاه مرکزی و انسجام تمامی دستگاه ها و امکانات بود افزود:در دوران فعلی تمامی ابزار و امکانات و نیروهای نخبه لازم و توانمند جهت مبارزه نرم افزاری و فرهنگی با دشمنان وجود دارد اما نیاز به یک قرارگاه مرکزی می باشد تا در این میدان نیز موفق و پیروز باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :