آخرین عناوین

سه شنبه 12 آبان 1394-12:53 کد خبر:16930

پس از حدود 3 ماه صورت گرفت:

دستگیری سارقان و عوامل آتش‌سوزی در دانشگاه مازندران

سارقان و عوامل آتش‌سوزی اداره پشتیبانی دانشگاه مازندران دستگیر شدند و بخش زیادی از اموال مسروقه به دانشگاه عودت داده شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، در پی وقوع آتش‌سوزی در ساختمان اداره پشتیبانی واقع در پردیس دانشگاه مازندران، از آنجا که این آتش‌سوزی، غیرعادی و مشکوک به نظر می‌رسید موضوع به نهادهای امنیتی ارجاع و پیگیری‌های لازم از طریق مسئولان ذی‌ربط با طرح شکایت در دادگستری انجام شد.

به گفته معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه مازندران، با پیگیری‌های به عمل آمده از طرف دانشگاه مازندران و نهادهای مسئول امنیتی، ماموران آگاهی مراتب را در دستور کار خود قرار دادند و موفق به شناسایی و دستگیری سارقان و عوامل آتش‌سوزی ساختمان مورد نظر شدند.

کوروش نوذری با اشاره به اینکه متهمان، به سرقت و آتش‌سوزی اعتراف کردند، از استرداد بخشی از اقلام مسروقه خبر داد و خاطرنشان کرد: با شناسایی و دستگیری سارقان، بخشی از اقلام مسروقه که در منازل عوامل آتش‌سوزی جاسازی و مخفی شده بود نیز کشف و مسترد شد.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه مازندران با بیان اینکه آتش‌سوزی می‌تواند منشا خسارات مالی و جانی فراوانی باشد از تمام همکاران دانشگاهی درخواست کرد تا اصول ایمنی را در تمام امور خود مراعات کنند تا شاهد آتش‌سوزی و هدررفت منابع دانشگاه نباشیم.

براساس این گزارش، ساختمان اداره پشتیبانی دانشگاه مازندران صبح روز سه‌شنبه 30 تیرماه سال‌جاری دچار حریق شد و کاملا از بین رفت.

براساس نظر کارشناسان، شواهد و قرائن بر مبهم بودن و احتمال مشکوک بودن این آتش‌سوزی دلالت داشت که اکنون با دستگیری عوامل این آتش‌سوزی، صحت این موضوع مشخص شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :