آخرین عناوین

سه شنبه 12 آبان 1394-18:55 کد خبر:16932

رئیس قوه‌قضائیه وارد دیار علویان شد:

حل مسائل قضایی در حد توان / حضور رئیس قوه‌قضائیه در همایش قرآنی پرسنل انتظامی

رئیس قوه‌قضائیه در بدو ورود به مازندران گفت: مسائل و کاستی‌های قضایی مازندران در حد توان رفع می‌شود


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه‌قضائیه صبح امروز از فرودگاه دشت‌ناز شهرستان مازندران، وارد این استان شد.

رئیس قوه‌قضائیه با استقبال آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان، ربیع فلاح‌جلودار استاندار مازندران و جمعی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی، ائمه جمعه و... وارد استان مازندران شد.

بررسی مسائل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات، کارکنان دادگستری و حضور در جلسه شورای اداری استان مازندران از جمله برنامه‌های رئیس قوه‌قضائیه در این سفر است.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی در این سفر علاوه بر بررسی مسائل قضایی استان و آشنایی نزدیک با عملکرد دادگستری استان با روحانیون، نخبگان حوزوی و دانشگاهی، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و سایر قشرهای مردمی دیدار می‌کند.

تعدادی از مسئولان عالی قضایی به نمایندگی از رئیس قوه‌قضائیه با حضور در شهرستان‌های مازندران ضمن دیدار با مردم، در جمع قضات، مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی استان حاضر می‌شوند و به بررسی مشکلات قضایی شهرستان‌ها می‌پردازند.

براساس این گزارش، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در بدو ورود به استان مازندران در فردوگاه دشت‌ناز این استان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف از سفر به مازندران بررسی مسائل قضایی و مشکلات حوزه قضایی استان است، اظهار کرد: در این سفر تلاش می‌شود کاستی‌های قضایی مازندران بررسی و در حد توان رفع شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم در این سفر تحولی در سیر رسیدگی به پرونده قضایی استان صورت گیرد، افزود: قبل از حضورم مسائل و مشکلات استان بررسی و مقدمات کارها انجام شده است.

رئیس قوه‌قضائیه خاطرنشان کرد: در کنار هدف اصلی سفر دیدار با خانواده‌های شهدا، روحانیون و مسئولان استان نیز در دستور کار قرار دارد.

بررسی مسائل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات، کارکنان دادگستری و حضور در جلسه شورای اداری استان مازندران از جمله برنامه‌های رئیس قوه‌قضائیه در این سفر است،سفر رئیس قوه‌قضائیه به مازندران سه روزه است.

رئیس قوه‌قضائیه با حضور در گلزار شهدای شهرستان ساری به مقام شامخ شهدای استان مازندران ادای احترام کرد.

دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از دیگر برنامه‌های رئیس قوه‌قضائیه در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان ساری است.

همایش قرآنی پرسنل فرماندهی انتظامی استان مازندران با حضور آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه‌قضائیه در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان ساری آغاز شد.

این همایش برای تجلیل از شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن پرسنل فرماندهی انتظامی مازندران در حال برگزاری است که خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در آن حضور دارند.

براساس این گزارش، رئیس قوه‌قضائیه پس از سخنرانی در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران با قضات و کارکنان دستگاه‌های قضایی استان مازندران در مجتمع فرهنگی آموزشی قوه‌قضائیه ساری دیدار کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :