آخرین عناوین

سه شنبه 12 آبان 1394-21:57 کد خبر:16934

رئیس‌کل دادگستری مازندران:

رسیدگی به 569 هزار پرونده در دادگاه های مازندران

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران گفت: در دادسراها و دادگاه‌های استان، به 569 هزار و 529 فقره از این پرونده‌ رسیدگی و مختومه شد.


به گزارش  خزرخبر، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فر در نشست قضات و کارکنان دادگستری استان مازندران با رئیس قوه‌قضائیه در مجتمع فرهنگی آموزشی قوه‌قضائیه ساری اظهار کرد: مازندران هجدهمین استان از لحاظ وسعت در کشور و بیش از 3 میلیون نفر جمعیت دارد.

وی با بیان اینکه 22 دادگستری در شهرستان‌ها و شش شعبه کیفری در حال فعالیت هستند، ادامه داد: چهار حوزه دادگاه انقلاب در استان مازندران در حال فعالیت هستند.

رئیس‌کل دادگستری مازندران از فعالیت 557 شورای حل اختلاف در سطح روستاها و شهرهای استان خبر داد و گفت: 16 مرکز پزشکی قانونی در مازندران در حال فعالیت هستند.

این مسئول افزایش رضایت عمومی را از مهم‌ترین اهداف مجموعه دادگستری مازندران دانست و تصریح کرد: نظارت مستمر بر آری ارائه شده قضات و نحوه اجرای آن صورت می‌گیرد.

تقوی‌فرد با اشاره به انجام فرهنگ‌سازی برای کاهش جرایم در استان، بیان کرد: بیشتر جرائم با همکاری و تلاش حقوق‌دانان و دستگاه قضایی استان پیشگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه شورای حفظ حقوق بیت‌المال به صورت مستمر در استان در حال فعالیت است، ادامه داد: 569 هزار و 489 فقره پرونده در دادسراها و دادگاه‌های استان وارد شده که 567 هزار و 529 فقره از این پرونده‌ها رسیدگی و مختومه شد.

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران در پایان گفت: یک‌هزار و 879 نفر از سوی ستاد دیه استان آزاد شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :