آخرین عناوین

سه شنبه 12 آبان 1394-22:5 کد خبر:16935

همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه انجام شد:

افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیکی قضایی مازندران

اولین دفتر خدمات الکترونیکی قضایی هم‌زمان با سفر رئیس قوه قضاییه به مازندران و با حضور رئیس مرکز آماروفناوری اطلاعات قوه قضاییه در ساری افتتاح شد.


به گزارش خزرخبر، حجت‌الاسلام حمید شهریاری معاون رئیس قوه قضایی پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاح دومین دفتر خدمات الکترونیکی قضایی کشور در ساری بیان داشت: با افتتاح این دفتر، مردم برای ارائه دادخواست به‌صورت مستقیم به دادگستری مراجعه نمی‌کنند و با مراجعه به این دفاتر، ثبت و پیگیری دادخواست‌ها را از طریق الکترونیک انجام خواهند داد.

وی بابیان اینکه دفتر ساری درواقع دومین دفتر استانی خدمات الکترونیکی قضایی در کشور است یادآور شد: با راه‌اندازی این دفاتر از مراجعه حضوری به دادگستری جلوگیری می‌شود و تلاش شده تعداد دادخواست‌ها افزایش یابد.

وی با تأکید بر رضایتمندی ارباب‌رجوع و رضایت مردم از قوه قضاییه یادآور شد: مردم در بدو ورود به دادگستری برای مراجعه با شعبات با مشکل روبرو می شدند و در حال حاضر با مراجعه به دفتر خدمات الکترونیکی قضایی هم کرامت مراجعه‌کنندگان حفظ می‌شود و هم ارائه خدمات با سرعت زیادی ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام شهریاری ادامه داد: افتتاح دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی، نوید خوبی برای کاهش مراجعات مردم و تسریع در امور است.

سفر رئیس قوه قضاییه به همراه مسئولان عالی قضایی در مازندران سه‌روزه است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :