آخرین عناوین

چهارشنبه 13 آبان 1394-12:26 کد خبر:16942

معاون قوه قضائیه اظهار داشت:

اجرای مقدمات حکم قاتل زن میاندورودی /مسئولان ناکارآمد استعفا دهند

معاون قوه قضائیه گفت: مقدمات اجرای حکم قاتل زن میاندورودی در حال انجام است، اگر مسئولی از انجام امور خود برنمی‌آید استعفا دهد .


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدمهدی احمدی میانجی صبح امروز در جلسه شورای اداری نکا که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه مقدمات اجرای حکم خدیجه رمضانی بانوی میاندورودی که در اردیبهشت امسال توسط سه نفر ربوده شد و سپس به قتل رسید، اظهار کرد: حکم مجرمان این بانوی مازندرانی در دیوان عالی کشور تایید و به نقایص رسیدگی و مقدمات اجرای حکم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دادگستری تنها مکانی است که 50 درصد مراجعه‌کنندگان ناراضی هستند، گفت: قاضی در حکم دادن مستقل است و کسی هم نمی‌تواند در حکم قاضی دخالت کند.

معاون قوه قضائیه با اشاره به اینکه بالاتر از حکم قاضی کسی جز خداوند نیست، تصریح کرد: در اجرای مسائل عامل مرد مبارزه با ظلم و ستم از مسائل مهمی است که باید سرلوحه کار قضایی قرار گیرد.

احمدی‌میانجی بیان کرد: اگر مسئولان با انجام امور در کنار هم بوده و به وظیفه خود عمل کنند، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولی از انجام امور خود برنمی‌آید یا باید کنار بگیرد و استعفا دهد و یا اینکه تمام و کمال در اختیار دستگاه و مردم باشد و خیانت در امانت نکند.

رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور با اعلام اینکه وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم است و ما در مقابل خداوند و مردم مسئول هستیم، اضافه کرد: باید بدانیم که خدمت به مردم زندگی دنیوی را آباد و باعث رضایت‌خاطر می‌شود.

احمدی‌میانجی اظهار کرد: ادای امانت در دین ما بستری مهم است و باید با امانت‌داری حق مظلوم را از ظالم بگیریم و با خوش‌اخلاقی و نزدیکی به مردم که از سفارش‌های پیامبر اکرم است، در خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم.

وی در پایان گفت: مسئولان از لباس مقام بیرون بیایند و در بین مردم رفته با مردم زندگی کنند و با مردم باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :