آخرین عناوین

چهارشنبه 13 آبان 1394-17:0 کد خبر:16947

گله مندی معاون اول قوه قضاییه از برخی مسئولان:

عدم حضور برخی مسئولان برای تصمیم‌گیری در زمینه شبکه‌های مجازی

معاون اول رئیس قوه قضاییه گفت: از برخی مسئولان که در نشست تصمیم‌گیری شبکه‌های مجازی و چگونگی بهره‌گیری از آنها شرکت نکردند، گله‌مندم.


به گزارش  خزرخبر و به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای ظهر امروز در دیدار با مردم این شهرستان اظهار کرد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یکی از مهمترین روزهایی است که امام امت از این اقدام بزرگ به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های قدرت‌های استکباری فرعونی این است که می‌خواهند افکار و خواسته‌های ناحق خود را با زور و ظلم به دیگر کشورها تحمیل کنند، افزود: امروز قدرت‌های استکباری می‌خواهند مردم را به استضعاف کشیده و خود بر کشورها سیطره پیدا کند تا خواسته‌های ناحق و ظالمانه‌شان تحمیل شود.

معاون اول رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: امام امت آمریکا را شیطانی بزرگ معرفی کرده و ایشان همیشه بر اساس معیارهای حق سخن می‌گفتند.

این مسئول با اشاره به اینکه امام امت فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و هر چه بدبختی داریم زیر سر آمریکاست، گفت: امروز شیطنت و توقعات آمریکا از کشورها بی‌مورد و غیرمنطقی است.

محسنی اژه‌ای با اشاره به خیانت‌های آمریکا نسبت به برخی کشورها ادامه داد: اگر چه صدام در دوران جنگ بدترین خیانت‌ها و جنایات را به ایران روا داشته و آمریکا با تمام توان از آن حمایت می‌کرد، دیدیم که چه بلایی این کشور بر عراق آورد.

وی با اعلام اینکه آمریکا می‌خواهد کشور عراق را به چند قسمت تقسیم کند، یادآور شد: آمریکا نباید صریحاً اعلام کند که راجع به عراق می‌خواهد تصمیم‌گیری کند و این کشور برمبنای میل آن اداره شود.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به دخالت‌های آمریکا در کشور سوریه و خواستار بودن برکناری رئیس جمهور آن که با رأی مردم و انتخابات مشغول فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: حتی آمریکا اعلام کرده که رئیس جمهور سوریه در انتخابات بعدی نیز نباید شرکت کند، ولی در مقابل این شیطان بزرگ دم از حقوق بشر و دموکراسی می‌زند.

این مسئول با اعلام اینکه مردم بحرین نیز خواستار برگزاری انتخابات برای حاکمان خود هستند، افزود: آمریکا این مهم را مورد موافقت نمی‌داند، همانطور که مردم مصر نیز با برگزاری انتخابات دست به انتخاب برتر زدند، ولی آمریکا با کودتا، ترور و تشنج اوضاع کشور را به هم ریخت و حاکم مورد علاقه خود را سر کار آورد.

وی با اشاره به اینکه از چهره فرعونیت و استکباری آمریکا چیزی کم نشده است، ادامه داد: نمی‌توانیم بگوییم آمریکا نسبت به ما خوش‌بین شده است، زیرا امروزه اسلام و انقلاب تقویت شده و پایداری آن بیشتر شده است.

این مسئول قضایی با اعلام اینکه ایران شاخ آمریکا را شکسته و طبل تو خالی آن توسط ایران دریده شد، گفت: منافع قدرت استکبارگران توسط ایران در منطقه و جهان به هم ریخته که این مهم توسط مردم کشورمان صورت گرفت.

وی گفت: آمریکا امروز از روی ناچاری به لحاظ قدرتی که در ایران می‌بیند، می‌خواهد ما را فریب داده و از طریق امور تزویری وارد کشور شود و دست در فرهنگ، اقتصاد و مسائل زیربنایی کشور ببرد.

معاون اول قوه قضاییه با توصیه به جوانان در زمینه مطالعه اسناد لانه جاسوسی آمریکا بیان کرد: جوانان باید بدانند آمریکا با چه اهدافی در کشور فعالیت می‌کند، حتی در سال 58 مسئولان ارشد این کشور دستور دادند تا با توجه به نیاز روز مسائل در قالب روزنامه بیان شود و بر اختصاص مبلغ قابل توجهی حمایت‌های زیادی داشتند.

این مسئول ادامه داد: هم اکنون نیز خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ و شبکه‌های اینترنتی فارسی‌زبان در کشورهای بیگانه با هزینه‌های هنگفت قصد ضربه زدن به ایران را دارند و میلیاردها دلار هزینه‌شان می‌شود.

محسنی اژه‌ای با تأکید بر اینکه آمریکا امروز شیطان بزرگ شکست خورده و ناراحت‌تر از هر زمان است، گفت: شیطان با توجه به هر فردی با او رفتار می‌کند.

وی یکی از مهمترین مسائل امروز جامعه را بحث مواد مخدر دانست و گفت: امروزه 44 درصد از کل زندانیان کشور به خاطر مواد مخدر به بند افتاده‌اند و همچنین بیش از 75 درصد زندانیان به خاطر وابستگی بر امر توزیع و فروش مواد مخدر در زندان‌ها به سر می‌برند.

وی با اعلام اینکه از شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه امروزه استفاده نامطلوبی می‌شود خاطرنشان کرد: با توجه به ارتباطات مطلوب از این امکانات شاهد استفاده نامطلوب آن هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :