آخرین عناوین

چهارشنبه 13 آبان 1394-17:39 کد خبر:16951

سرپرست فرمانداری فریدونکنار تاکید کرد:

ضرورت احداث ساختمان دادسرا در فریدونکنار

سرپرست فرمانداری فریدونکنار بر لزوم احداث ساختمان دادسرا در این شهرستان تاکید کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مهرداد ابراهیمی در جلسه شورای اداری فریدونکنار که با حضور معاون حقوقی قوه‌قضائیه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و دانش‌آموز باید همیشه گرامی داشته شود، چون این قشر نشان دادند جمهوری اسلامی هرگز اجازه جاسوسی را در ایران اسلامی نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه 13 آبان نقش بی‌بدیلی در صدور انقلاب اسلامی داشت، افزود: 13 آبان نقطه شروع استکبارستیزی در بسیاری از کشورهای منطقه شد و الگوپذیری جوانان ملت‌های مسلمان در این مناطق دیده می‌شود.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه دادگستری شهرستان با همه توان فعالیت می‌کند، تصریح کرد: باید به مازندران نگاه ملی داشت و فریدونکنار نیز باید با همین نگاه مورد توجه و حمایت باشد.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه تخصیص اعتبار برای احداث ساختمان جدید دادسرا در شهرستان فریدونکنار باید در دستور کار قرار گیرد، بیان کرد: اختصاص اعتبار برای این امر مهم می‌تواند مهم‌ترین دستاورد سفر هیئت قضایی کشور به مازندران برای فریدونکناری‌ها باشد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که در فریدونکنار به عنوان سرپرست فرمانداری فریدونکنار فعالیت دارم با انرژی کامل کار می‌کنم، خاطرنشان کرد: فریدونکناری هستم و فریدونکناری می‌مانم و برای توسعه این شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با بیان اینکه فریدونکناری‌ها لایق خدمات بیشتری هستند، گفت: توسعه این شهرستان ساحلی باید با نگاه و حمایت جدی دنبال شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :