آخرین عناوین

پنجشنبه 14 آبان 1394-10:29 کد خبر:16954

آملی‌لاریجانی باز هم از مازندران کاندیدا می‌شود:

رقابت داغ رئیس قوه قضائیه با 4 کاندیدای مقبول مردم مازندران

رقابت داغ بین رئیس قوه قضائیه و 4 عالم مقبول دیگر مردم مازندران ،7 اسفند ماه انجام می شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، استان مازندران باید 4 نماینده درمجلس خبرگان رهبری داشته باشد، پس از رحلت آیت‌الله جباری،هم‌اکنون نمایندگان مازندران درخبرگان «آیت‌الله معلمی،آیت‌الله طبرسی و آیت‌الله آملی‌لاریجانی» هستند.

پس از انتخاب آملی‌لاریجانی در دوره قبل انتخابات خبرگان رهبری به‌عنوان یکی از چهار نماینده مازندران در این مجلس، مدتی نگذشت که وی از سوی رهبر انقلاب به‌عنوان رئیس قوه قضائیه منصوب شد.

اعلام حضور کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در مازندران که از چند ماه قبل حرارت گرفت، همواره شک و تردیدی در مورد حضور آملی‌لاریجانی در انتخابات آینده این مجلس از تهران یا مازندران به همراه داشت.

با توجه به اعلام حضور آیت‌الله سیفی‌کناری، آیت‌الله توکل، آیت‌الله معلمی و آیت‌الله طبرسی برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، که دسترسی مردم مازندران نیز به این 4 عالم یا کاندیداهای دیگر آسان‌تر است، اما صبح امروز در سفر رئیس قوه قضائیه به مازندران، آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در جمع روحانیون، اعلام کرد: آیت‌الله آملی‌لاریجانی برای حضور در مجلس خبرگان رهبری از این استان کاندیدا می‌شود.

تا پیش از این، مردم و نخبگان مازندران می‌پنداشتند که آیت‌الله لاریجانی از حوزه انتخابیه تهران یا قم برای انتخابات خبرگان، کاندیدا خواهد شد و با کاندیداتوری آیت‌الله لاریجانی از حوزه‌ای غیر از مازندران، این امکان برای مازندرانی‌ها فراهم خواهد شد تا در مجلس خبرگان دارای 5 فرزند شایسته باشند، اما با اعلام امروز آیت‌الله طبرسی باید انتظار حضور تنها 4 خبره مازندرانی را در مجلس خبرگان داشته باشند.

حال باید رقابت داغ بین رئیس قوه قضائیه و 4 عالم مقبول دیگر مردم مازندران را در روز 7 اسفند به نظاره نشست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :