آخرین عناوین

جمعه 15 آبان 1394-1:23 کد خبر:16960

با آغاز فصل سرما و در پی بی تفاوتی مسئولین صورت گرفت:

قطع شدن گاز 200 خانوار در شهرک آب شهرستان ساری

داستان قطعی گاز مردم مازندران ، امسال پیش از آغاز فصل سرد سال شروع شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،با شروع فصل سرد سال داستان قطعی گاز مردم در مازندران که سال‌های سال است ادامه دارد، امسال پیش از آغاز فصل سرد سال شروع شد.

قطعی گاز در ابتدای فصل سال به دلیل افت فشار نیست ولی در هر حال مردم اهالی شهرک آب شهرستان ساری که تعداد آنها 200 نفر بوده، در روزهای اول فصل سرد سال با مشکل قطعی گاز مواجه هستند.

شهرک‌نشینان با اعلام اینکه از صبح روز گذشته تاکنون با مشکل قطعی گاز مواجه هستند، یادآور شدند: با پیگیری‌های انجام شده از طریق شماره 194 جواب قانع‌کننده‌ای به آنها داده نمی‌شود.

اهالی شهرک آب شهرستان ساری با اعلام اینکه امروز هم روز تعطیلی شرکت گاز است، ادامه دادند: در هر بار تماس شهرک‌نشینان با شماره 194 به آنها اعلام می‌شد که تا ساعت 14 دیروز گاز وصل می‌شود، ولی با گذشت 19 ساعت بعد از اعلام شرکت گاز تاکنون اقدامی برای اتصال گاز انجام نشده است.

در ادامه گلایه مطرح شده شهرک‌نشینان آب با اشاره به در پیش بودن فصل سرد سال و نیز سرمای شب گذشته انتظار این بود که مسئولان شرکت گاز به صورت جدی نسبت به وصل گاز اقدام کنند، ولی با توجه به عدم اتصال گاز و وعده‌ای که از سوی متولیان داده شد و همچنین تعطیلی که روز پنج‌شنبه شرکت گاز با آن مواجه است، ادامه قطعی گاز شهرک‌نشینان را با مشکل جدی مواجه می‌کند.

شهرک‌نشینان دلیل ارتباط با رسانه‌های مازندران مربوط به قطعی گاز را عدم دریافت پاسخ مناسب از سوی شرکت گاز استان مازندران اعلام کردند.

خبرنگار فارس چندین بار با مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان تماس گرفت که به تماس خبرنگار ما پاسخ داده نشد، و در نهایت موضوع قطعی گاز و پیگیری رسانه‌ای از طریق پیامک اطلاع‌رسانی شد.

همچنین خبر قطعی گاز شهرک آب شهرستان ساری از طریق پیامک به اطلاع فرماندار ساری نیز رسید.

در تماس با مرکز 194 ساری قطعی گاز این منطقه مورد تأیید قرار گرفت و اعلام شد که ساعت 14 پنج شنبه وصل می‌شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :