آخرین عناوین

جمعه 15 آبان 1394-22:16 کد خبر:16961

جدیدترین خبر از کاندیدای جدید مجلس خبرگان رهبری از مازندران:

حجت الاسلام والمسلمین محمود نظری کاندیدای مجلس خبرگان رهبری شد

حجت الاسلام والمسلمین محمود نظری از علمای جوان و فعال استان مازندران،کاندیدای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شد.


به گزارش خزرخبر،حجت الاسلام والمسلمین محمود نظری خط و مشی پدر را در برنامه ها و فعالیت های خود دنبال می کند.

او سال ها است با حضرت آیت الله نظری در عرصه های مختلف دینی، فرهنگی و اجتماعی خدمات ارزشمندی را به کشور عزیزمان ارایه کرده است به گونه ای که امروز کمتر کسی نام دهه غدیر را به گوش نشنیده و با فعالیت های این ستاد که روزی از منازل شهر ساری شروع شد و امروز جایگاه بین المللی به خود گرفته است آشنا نباشد.

برگزاری شش اجلاس بین المللی با عنوان دکترین جهانی دهه غدیر در استان های مختلف کشور به ویژه مازندران، تهران، مشهد و قم که دستاوردهای علمی و پژوهشی بسیاری را در پی داشته ،تنها گوشه ای از خدمات علمی، پژوهشی و فرهنگی حجت الاسلام والمسلمین محمود نظری به عنوان ریاست ستاد دهه غدیر کشور است.

مواضع اصولی، انقلابی و سابقه درخشان خلف صالح آیت الله نظری خادم الشریعه در عرصه های مختلف برای همگان روشن است و در این خصوص هیچ تردیدی وجود ندارد.

ششمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر آخرین حرکت علمی و فرهنگی حجت الاسلام والمسلمین محمود نظری بود که شهریور ماه امسال با حضور میهمانانی از صد کشور جهان و با سخنرانی بسیاری از شخصیت های مهم کشوری در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد که بازتاب بین المللی بسیاری در پی داشت.

حال این تنها بخشی از فعالیت ها و خدمات علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی ستاد دهه غدیر به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمود نظری است که در این نوشتار کوتاه توانستیم ارایه کنیم.

حضور چهره های شاخص جوانی جون حجت الاسلام والمسلمین محمود نظری در عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری فرصت بسیار ارزشمندی برای نسل جوان جامعه است که با مشارکت حداکثری خود در انتخابات آتی ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام، برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بزنند.

به زودی خبرهای جدیدتری از حضور حجت الاسلام والمسلمین محمود نظری خادم الشریعه در عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری از مازندران خواهید شنید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :