آخرین عناوین

دوشنبه 18 آبان 1394-9:15 کد خبر:16983

نیمه پنهان عضو نصفه‌ی شورای شهر ساری!

دفاع تمام قد عضو دورگه شورای شهر ساری از استاندار مازندران

پیوندی در اظهار نظرغیر منطقی بیان داشت: عضو شورا نمی‌تواند به اختيارات قانونی استاندار معترض شود اعضای شورای باید به کار شهرداری و مشکلات شهر بیندیشند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از وارش، عملکرد ضعیف استاندار مازندران که نقل هر مجلسی شده است سبب شد در جلسات متعدد شورای شهر ساری این موضوع به صحن علنی بیاید و برخی اعضای شورای شهر نسبت به عملکرد استاندار انتقاد نمایند.

 پس از این انتقادها بود که یکی از اعضای شورای شهر ساری برخلاف دیدگاه همکاران خویش به دفاع از استاندار  مازندران برآمد.

وی که خود را "نصفه ساروی" خواند بی آنکه راجع به نصفه دیگر خود چیزی بگوید با انتقاد از رئیس شورای شهر ساری اظهار داشت: «عضو شورا نمی‌تواند به اختيارات قانونی استاندار معترض شود.»

گویا عضو شورا از وظایف خود به عنوان نماینده مردم که باید بازگو کننده خواسته آنان باشد بی خبر است.

وی به عنوان عضو همیشه ساکت شورا بی آنکه نسبت به عملکرد شهردار ساری سخنی رانده باشد یا به وظیفه قانونی خود در جایگاه شورای شهر عمل کند به دفاع تمام قد از استاندار مازندران و جبهه گیری علیه نظرات معقول رئیس شورای شهر ساری پرداخته است.

رضا پیوندی در آن اظهار نظر غیر منطقی بیان داشت: «اعضای شورای شهر باید به کار شهرداری و مشکلات شهر بیندیشند.» اما نگفت خود شخصا تا چه میزان به این گفته خود عمل کرده است.

فردی که گفته می شود در اکثر جلسات شورای شهر غایب بود و بیشتر به دنبال جایگاه مدیریتی از طریق لابی های نسبی با رئیس دولت بوده است شاید این موضوع و همولایتی بودن ایشان با رئیس دولت نیمه دیگر ایشان باشد با این اوصاف آیا بهتر نیست ایشان از شهر سمنان برای شورای پنجم کاندیدا شود؟!

اگرچه وی ظاهرا حتی از حداقل های وظایف شورای شهر که عضویت در دست کم یک کمیسیون می باشد نیز به گفته برخی همکارانش بی خبر بوده است و همچنین گویا ایشان نمی دانند شورای شهر نهادی نظارتی بر همه دستگاه ها می باشد نه شورای شهرداری و می تواند نسبت همه مسائلی که مرتیط با حوزه شهری است اظهار نظر نماید.

بسیار جای خوشبختی خواهد بود اگر این عضو کم اثر شورای شهر ساری برای مردم روشن کند که حاصل انواع و اقسام عکس گرفتن های ایشان با ژست های آتلیه ای در کنار رئیس جمهور و نشستن در جایگاه ویژه چه بوده است و چه منافعی قرار است از این "فامیل بازی" ها نصیب شهر و حتی استان شود.

جناب پیوندی عزیز! عضو دورگه شورای شهر ساری! اگر این رگ غیرت شما برای شهر ساری هم بالا می آمد همانطور که برای دفاع از عملکرد استاندار بی کارنامه مازندران بالا آمده است شاید تا الان شاهد اتفاقات مهم تری در رابطه با توسعه همه جانبه ساری بودیم.

بدانید که ملاک مردم نه عکس های دهه پنجاهی شما خواهد بود و نه عکس‌هایی که در جایگاه ویژه و کنار رئیس جمهور گرفته اید و نه ریشه نصف و نیمه ساروی – سمنانی شما که اگر از خود عملکردی حتی در حد اعضای تازه وارد شورای شهر بروز می‌دادید و کمی عِرق و مسئولیت هم نسبت به شهری که افتخار نمایندگی اش را دارید نشان می دادید قطعا اینگونه با شما سخن نمی گفتیم اما چه کنیم که هر چه گشتیم بهانه‌ای برای خویشتنداری پیدا نکردیم.

لطفا برای حمایت حزبی،جناحی و چشم و گوش بسته از منصوبین دولت در انتخابات آتی به نصف دیگرتان توجه کنید و اجازه دهید مردم سمنان هم از دانش شما در حوزه شهر سازی و مدیریت جناحی بهره مند شوند ...

برای اثبات علاقه و تعصبتان نسبت به شهر ساری هم پیشنهاد می کنیم که با اکثر اعضای شورای شهر با گرایش های گوناگون سیاسی که دارند متحد شوید و منافع بلند مدت شهر ساری از جمله اتصال شهر ساری به دریا و بهره مندی ساری از مزایای شهر ساحلی و شهر مرزی و همچنین بازگرداندن فرودگاه ساری به حوزه جغرافیایی شهر ساری را از طریق لابی با بستگانتان پی گیری نمایید که همین دو مورد ملاک قدرتمندی برای اثبات عدم بی تفاوتی شما برای آینده شهر ساری خواهد بود...

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :