آخرین عناوین

جمعه 29 آبان 1394-22:35 کد خبر:17029

هشدار عبوری به کارکنان شهرداری:

شهرداری ساری از هيچ فردی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی حمايت نمی كند!

شهردار ساری گفت:شهرداری ساری از هيچ فردی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی حمايت نمی كند، و هيچ تفاوتی ندارد كه چه افرادی به مجالس خبرگان و شورای اسلامی راه يابند.


به گزارش خزرتیتر خبر و به نقل از روابط عمومی شهرداري ساري، شهردار ساري در نشست شوراي اداري اين دستگاه كه با حضور معاونان؛ شهرداران مناطق ، مشاوران و مديران عامل سازمانهاي تابعه تشكيل شد تاكيد كرد: عضويت شهرداري ساري در ستادهاي انتخاباتي معاونان، مديران و كاركنان ممنوع است.

براساس این گزارش، مهدي عبوري در اين نشست طي سخناني با اشاره به در پيش بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز خبرگاران و مجلس شوراي اسلامي گفت: براي شهرداري ساري هيچ تفاوتي نمي كند كه چه افرادي حائز اكثريت آرا شده وبه مجالس خبرگان و شوراي اسلامي راه يابند زيرا همه تأييد شده شوراي محترم نگهبان هستند و به همين دليل مورد وثوق و احترام مي باشند بنابراين هر فردي كه پيروز انتخابات شود در اصل نماينده تمامي مردم ساري محسوب شده و شهرداري ساري براي آنها احترام قائل است.

وي با تاكيد بر اينكه درهيچ رده اي از شهرداري نبايد در ستادهاي انتخاباتي نامزدها عضويت پيدا كرده و فعاليت كنند تأكيد كرد: ما بايد عزت، اقتدار و جايگاه خود را حفظ كنيم و زيرپا نگذاريم.

 ضمن آنكه تأكيد مي كنم چنانچه ديده شود به نفع يا زيان نامزدي از امكانات شهرداري استفاده مي گردد با اين اقدام خلاف نيز با قدرت برخورد خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :