آخرین عناوین

يکشنبه 1 آذر 1394-21:5 کد خبر:17041

معاون استاندار مازندران:

تغییر فرماندار گلوگاه طبق درخواست شخصی بود

معاون استاندار مازندران گفت: تغییر در فرمانداری گلوگاه بنا به درخواست شخصی فرماندار سابق بود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، علی‌رضا یونسی‌رستمی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید گلوگاه درباره علت تغییر ناگهانی فرماندار گلوگاه اظهار کرد: در هیچ شرایطی راضی نبودیم که عیسی قاسمی‌طوسی از این سمت جابه‌جا شود، لذا تلاش زیادی برای ماندن او انجام دادیم اما با توجه به  مشکلات شخصی که خودش مطرح کرد، استاندار مازندران نیز تغییر این نیروی خدوم را پذیرفت و با نظرخواهی و مشورت از وی، معاون ایشان به سمت فرماندار منصوب شد.

وی با بیان اینکه با وجود برخی از مشکلات و یا ضعف‌ها، مشی دولت بر این است که شایسته‌سالاری بر جامعه حاکم شود و انسان‎های صالح و پاک‌دست، متعهد و متخصص بر مسند مدیریت جامعه قرار بگیرند، افزود: طبق فرمایش اهل‌بیت (ع) و بزرگان دین، مسئولیت امانتی است که در دست مدیران است و یک مسئول باید دردمند مردم باشد.

معاون استاندار مازندران بیان کرد: مسئولان زیر ذره‌بین نگاه مردم و دولت هستند و مهم‌ترین نگاه مسئولان نیز باید خدمت به مردم باشد و اگر خداترس نباشیم، شیرینی قدرت ما را گمراه می‌کند و به تکبر و غرور دچار می‌شویم.

یونسی مسئولیت را تعهد خدمت به مردم عنوان و اظهار کرد: فرماندار به‌عنوان عالی‌ترین مقام دولت در هر شهر و دیار باید اتحاد را در جامعه افزایش دهد و مسئول جامعه، نماینده یک قشر یا طبقه خاصی نیست بلکه نماینده دولت و نظام اسلامی است و شخص مسئول به طبقات مختلف اجتماعی باید توجه داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه خویشتن‌داری از دیگر ویژگی یک مسئول است و همه ما باید برای خدمت به مردم و تحقق همدلی حرکت کنیم، افزود: مسئولیت تعهدی برای خدمت به مردم است و اگر کسی از عهده این وظیفه سنگین بر نمی‌آید باید آن را به اهلش واگذار کند.

یونسی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان گلوگاه، خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات موجود و توجه به همه زمینه‌های توسعه که در شرق مازندران حاکم است، باید به مسئله مهم اشتغال و بیکاری توجه خاصی شود و مردم باید تغییرات را احساس کنند.

عضو شورای اداری استان مازندران با بیان اینکه تا جایی که می‌توانیم برای از بین بردن مشکلات اشتغال و برای کاهش مشکلات معیشتی مردم فعالیت می‌کنیم، افزود: برای رسیدن به این مهم، همه مسئولان شهرستان باید به کمک هم بشتابند و با طرح، برنامه و راهکارهای خود، قدمی برای خدمت به خلق بردارند.

وی در پایان پیگیری اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای جاده تهران شمال، ارتقای حمل و نقل جاده‌ای و ریلی، پروژه‌های سدسازی و طرح‌های عمرانی را جزو برنامه‌های اساسی مجموعه استانداری و مدیران استان برشمرد و گفت: تحقق این فعالیت‌ها سبب تقویت بیشتر زیرساخت‌های استان مازندران می‌شود و در بین 23 استانی که رئیس‌جمهور سفر کرده‌اند به‌علت تعدد پروژه‌های عمرانی، بیشترین میزان بودجه برای مازندران در نظر گرفته شده است.

در پایان مراسم ضمن تجلیل از زحمات دو ساله عیسی قاسمی‌طوسی در خدمت به مردم گلوگاه، حکم سرپرستی محمدرضا تباکی به‌عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان از سوی نماینده استاندار مازندران ابلاغ شد.

محمدرضا تباکی از نیروهای آموزش و پرورش گلوگاه و پیش از این نیز، حدود دو سال معاون فرماندار گلوگاه بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :