آخرین عناوین

سه شنبه 3 آذر 1394-9:14 کد خبر:17053

آنچه در صد و چهل و هشتمین جلسه شورای شهر ساری گذشت:

انتقاد از رئیس عمران شهرداری ساری

محمدی‌‌کیادهی با انتقاد از رئیس سازمان عمران شهرداری برای تبلیغات کاندیداتوری برادرش افزود:چرا باید در تمام پروژه‌ها برادر خود را دخیل بداند و او را عامل نوسازی معرفی کند؟


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عصرساری، صد و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی ساری که قرار بود راس ساعت ۱۶ برگزار شود، با تاخیر ۲۰ دقیقه‌ایی در حالی آغاز شد، که مهمانان قبل از میزبانان وارد صحن جلسات شورای شهر ساری شدند.

طبق معمول جلسات علنی شورا، مهدی احمدی با قرائت قرآن مجید کار جلسه را آغاز کرد.

علیجان شمشیربند رئیس شورای شهر ساری، سخنان خود را با تبریک هفته بسیج آغاز و گفت: بزرگ‌ترین بسیجی امام خمینی (ره) بنیانگذار این تفکر نجات‌بخش بود.

وی در ادامه با تشکر از شهردار ساری، خاطرنشان کرد: شهردار با تذکری به‌جا در موضوع انتخابات کار پسندیده‌ای انجام داد، که قطعاً سیاست تمام اعضای شورای اسلامی شهرستان ساری نیز به همین صورت است.

بعد از اتمام سخنرانی رئیس شورا، محمدی‌‌کیادهی در تذکری آئین‌نامه‌ای مصادیقی از تخلف عوامل شهرداری مرکز استان در تبلیغ برای کاندیدای خاص را متذکر شد، و گفت: با توجه به نامه شهردار درباره عدم ورود شهرداری در انتخابات که بنده نیز به نوبه خود تشکر می‌کنم، اما سازمان عمران شهرداری ساری به مدیریت کمال آقامیری به‌دلیل حضور برادرش در انتخابات مجلس شروع به تبلیغ کرده است.

وی در ادامه افزود: تشکیل دو تیم ورزشی فوتبال و والیبال چه سنخیتی با کارکرد و ماهیت سازمان عمران دارد؟

این در حالی است که شهردار نامه‌ای را به شورا داد که شهرداری ساری هیچ‌گونه تیم‌داری به نام این شهرداری یا سازمان‌های تابعه را نداشته و ندارد.

این عضو شورا با انتقاد از کارهای تبلیغی سازمان عمران شهرداری، اظهار کرد: چرا باید سازمان عمران شهرداری ساری اقدام به آسفالت روستاها کند؟

در تمام پروژه‌ها اسم برادر خود را هم دخیل بداند و پیگیری‌های او را عاملی برای نوسازی محل معرفی کند؟

وی افزود:این رفتارها با قانون شهرداری و قانون انتخابات مغایرت دارد و تقاضای پیگیری این موضوع را از ریاست شورا دارم.

ادامه این جلسه با توجه به اینکه میهمان حاضر شهردار منطقه ۳ ساری بود، به سوال و پاسخ از هاشمی گذشت و اعضا به تفکیک موضوعاتی و یا مشکلاتی را در منطقه ۳ شهرداری مطرح کردند.

هاشمی شهردار منطقه ۳ ساری در دفاع از عملکرد خود گفت: در موضوع تعریض و تملک با توجه به وضعیت منطقه اقدامات خوب و چشم‌گیری شد و در صدور پروانه نیز مردم را به اخذ پروانه تشویق کرده تا تخلفات ماده 100 منطقه کمتر شود.

این جلسه مصوبه مهمی برای اهل نشر و کتاب داشت و آن کمک ۱۵۰ میلیون تومانی جهت ایجاد نمایشگاه بین المللی کتاب در ساری بود که با ۷رای موافق تصویب شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شهروند
    سه شنبه 3 آذر 1394-19:0


    سلام
    احسنت به آقاي كيادهي كه بالاخره يكي از بدنه ي شهرداري و شورا جرات پيدا كرد كه به سازمان عمران و برادران آقاميري كه با كارهايشان شهرداري و شهر را بد بخت كردند اعتراض كند و حرف دل مردم را بزند،واقعا چه ربطي به سازمان عمران "شهرداري ساري" دارد كه روستاها را آسفالت كند؟؟؟پس دهياري و غيره چه كاره هستند؟؟؟همه ميدانند از زمان تصدي آقاي آقاميري در سازمان عمران و تكيه زدن برادرشان بر صندلي شورا چقدر از بودجه شهرداري به روستايي كه اين ٢ برادر به آن تعلق دارند رفته است،خداروشكر از شهرداري به يك نان و نوايي رسيدند،بهترين كار ممكن براي دور كردن آقا ميري از شورا تشويق ايشان براي انتخابات مجلس بود كه با عنايت خداوند ايشان گول خوردند و به قول معروف شير شدند و از شورا استعفا دادند،خودشان هم ميدانند كه مردم در دوره ي بعدي هيچ راي اي به ايشان نميدهند و خداروشكر حداقل به طور مستقيم دستشون به شهرداري بند نيس،آسفالت شدن روستاها نمونه ي كوچكي از كارهاي خلاف سازمان عمران است كه اگر بخواهيم تك تك اسم ببريم يك كتاب ميشود و ميتوان به عنوان پروژه هاي شهرداري ازش استفاده انتخاباتي كرد چون بالاخره پول شهرداري بوده ديگه:)،كاش تا وقتي پست داريم خدمت كنيم نه ...