آخرین عناوین

يکشنبه 8 آذر 1394-15:17 کد خبر:17072

رئیس اداره دریایی حفاظت از محیط‌ زیست مازندران خبر داد:

شکایت سازمان محیط‌ زیست از نیروگاه شهید سلیمی/ رفع 90 درصد آلودگی نفتی دریای خزر

رئیس اداره دریایی حفاظت از محیط‌ زیست مازندران گفت: 90 درصد آلودگی نفتی دریای خزر رفع شد و سازمان محیط زیست به خاطر سهل‌انگاری از نیروگاه شهید سلیمی شکایت کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، مریم‌السادات موسوی درباره رفع آلودگی دریای خزر، اظهار کرد: روز گذشته طی گزارشات مردمی به محیط‌ زیست مازندران آلودگی نفتی در سطح دریای خزر را اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه قبل از نیروگاه شهید سلیمی بیش از 1.5 کیلومتر تا شرکت حفاری شمال آلودگی نفتی در دریا مشهود بود، افزود: پس از بازدید منبع آلودگی از نیروگاه شهید سلیمی با مواد مازوت بوده است.

رئیس اداره دریایی حفاظت از محیط زیست مازندران با بیان اینکه روز گذشته به کمک بندرامیرآباد و شرکت حفاری شمال جلوی نشت منبع آلودگی با تجهیزات جلوگیری از آلودگی نفتی گرفته شد، تصریح کرد: امروز هم با کمک بندرامیرآباد و شرکت حفاری شمال تا جایی که می‌توانستیم بحث مهار و پاکسازی آلودگی در 1.5 کیلومتر در دریا انجام شد.

موسوی در پایان سخنانش با اعلام اینکه 90 درصد آلودگی نفتی در دریای خزر انجام شد، گفت: بازدید روزانه از دریا انجام می‌شود و شکایتی هم امروز سازمان محیطزیست مازندران از نیروگاه شهید سلیمی به خاطر سهل‌انگاری داشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :