آخرین عناوین

دوشنبه 9 آذر 1394-12:17 کد خبر:17080

پبش بینی هوای مازندران در ایام اربعین حسینی:

هوای مازندران سرد و بارانی می شود/احتمال آبگرفتگی معابر

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای پنج‌شنبه 12 و جمعه 13 آذرماه در مازندران شاهد بارش باران و کاهش محسوس دما و آب‌گرفتگی معابر عمومی هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،احمد اسدی اظهار کرد:براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی آسمان مازندران از امروز تا روز چهارشنبه 11 آذر ماه امسال به‌دلیل جنوبی بودن جریانات بر روی منطقه شاهد افزایش نسبی دما و وزش باد گرم به‌ویژه در ارتفاعات استان هستیم.

وی با بیان اینکه از اواخر روز چهارشنبه با نفوذ سامانه پایدار ابتدا وزش باد شدید و سپس به‌تدریج از سمت غرب بارندگی آغاز می‌شود، اضافه کرد:روزهای پنج‌شنبه 12 و جمعه 13 آذر ماه امسال با استقرار سامانه سرد بارشی بر روی آسمان مازندران شاهد بارش باران، کاهش محسوس دما، وزش باد شدید و رعد و برق هستیم.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بارش در ارتفاعات استان به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود، بیان کرد: همچنین وضعیت دریای خزر نیز به‌صورت طوفانی است.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه در همین خصوص هواشناسی مازندران اطلاعیه شماره ۱۸ خود را صادره کرده بارش در ارتفاعات استان به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود، بیان کرد: همچنین وضعیت دریای خزر نیز به‌صورت طوفانی است.

داداشی در پایان با اعلام اینکه شدت این سامانه سرد بارشی از اواخر روز پنج‌شنبه تا اواخر جمعه است، گفت: طی این مدت سیلابی شدن رودخانه و آب‌گرفتگی معابر عمومی استان پیش‌بینی می‌شود و به مردم عزیز استان و همین‌طور مسافران گرامی توصیه می‌کنیم که از استقرار در مناطق حادثه‌خیز اجتناب کنند و از طریق رسانه‌های عمومی و خبرگزاری‌های از آخرین وضعیت جوی استان اطلاع کسب کنند و درصورتی‌که تغییراتی در نقشه‌ها ایجاد شود و این اطلاعیه منجر به صدور اخطاریه شود حتماً از طریق دستگاه‌های مربوطه به اطلاع هم استانی‌های عزیز خواهد رسید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :