آخرین عناوین

سه شنبه 10 آذر 1394-14:42 کد خبر:17085

واقعیت تلخ از زبان یک عضو شورا !!!

نارضایتی شهروندان از عملکرد شهرداری قائم شهر

عضو شورای اسلامی شهر قائم‌شهر گفت:به‌دلیل نبود منشور اخلاقی مناسب،کارکنان شهرداری قائم‌شهر عملکرد بسیار ضعیفی در برخورد با شهروندان دارند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، فریبرز فتحی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر قائم‌شهر، اظهار کرد: منشور اخلاقی پرسنل، یکی از موارد مهمی است که در بیشتر شهرداری‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه اجرای منشور اخلاقی پرسنل می‌تواند فضایی را از احترام متقابل ایجاد کند، افزود: پرسنل با اطلاع‌رسانی مناسب می‌توانند شهروندان را از تخلفات ساختمانی آگاه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قائم‌شهر بیان کرد: در شهرداری قائم‌شهر به‌دلیل نبود منشور اخلاقی مناسب، کارکنان شهرداری قائم‌شهر عملکرد بسیار ضعیفی در برخورد با شهروندان دارند.

فتحی با تأکید بر اینکه منشور اخلاقی باید از شهردار آغاز شود، تصریح کرد: رفتارهای مدیر یک مجموعه، الگوی مناسبی برای همه‌ پرسنل است.

وی یادآور شد: ارتباط شهردار و پرسنل شهرداری با شهروندان باید زیر نظر شورا قرار گیرد تا نوع برخورد آنها با شهروندان نظارت شود.

عضو شورای اسلامی شهر قائم‌شهر با بیان اینکه احترام لازمی که باید پرسنل شهرداری قائم‌شهر با ارباب رجوع انجام دهند، بسیار کم‌رنگ است، اضافه کرد: شهرداری همه منابع درآمدی خود را از طریق شهروندان تأمین می‌کند و نیاز است با اجرای اصول اخلاقی، مشکلات شهروندان را برطرف کنند.

فتحی با اشاره به اینکه بیشتر شهروندان از عملکرد شهرداری راضی نیستند، متذکر شد: شهروندان به‌دلیل عدم اطلاع‌‌رسانی دقیق و برخوردهای نامناسب کارکنان شهرداری از عملکرد آنها راضی نیستند.

وی با اشاره به اینکه پرسنل شهرداری نباید به خود اجازه دهند که با بی‌احترامی به شهروندان خدمات ارائه کنند، بیان کرد: به‌دلیل عملکرد ضعیف پرسنل شهرداری در اطلاع‌رسانی به‌موقع به شهروندان، ارباب رجوع برای تغییر کاربری باید زمان طولانی را طی کند.

عضو شورای اسلامی شهر قائم‌شهر در پایان با اشاره به اینکه تهیه منشور اخلاقی پرسنل شهرداری جزو برنامه‌های اصلی قرار گیرد، گفت: با پیگیری و نظارت مناسب از سوی شورا، رضایت شهروندان از شهرداری افزایش پیدا می‌کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :