آخرین عناوین

سه شنبه 10 آذر 1394-15:0 کد خبر:17086

رئیس هیات تیراندازی با کمان مازندران خبر داد:

برگزاری مسابقات تیر و کمان دسته جات آزاد استان در پارک ملل ساری

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان مازندران از برگزاری مسابقات تیرو کمان قهرمانی دسته جات آزاد استان در پارک ملل ساری خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر،حسین فرهادی اظهار داشت: مسابقات تیراندازی با کمان دسته جات آزاد مازندران با حضور کماندارانی از سراسر استان روز جمعه ۱۳ آذر ماه در پارک ملل ساری برگزار خواهد شد.

رئیس هیات تیراندازی با کمان مازندران با بیان اینکه این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار میشود،گفت: این دوره از مسابقات دردو رشته کامپوند و ریکرو و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

فرهادی خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات کمانداران رده های سنی نونهالان و نوجوانان نیز با یکدیگر به رقابت خواهندپرداخت که در این قسمت به تمامی شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه آموختن تیر اندازی با کمان در دین اسلام نیز تاکید شده است،گفت: کمیته توسعه همگانی هیات تیراندازی با کمان مازندران را تشکیل داده و با برنامه ریزیهای صورت گرفته برگزاری فستیوال آموزش همگانی این رشته مهیج در آینده ای نزدیک را در دستور کار قرار داده ایم.

رئیس هیات تیراندازی با کمان مازندران تصریح کرد: کمانداران مازنی در مسابقات مختلف ملی و بین المللی همواره افتخار آفرین بوده و با برنامه ریزی مناسب، استان مازندران به قطب این رشته در کشور تبدیل خواهد شد.

فرهادی بیان کرد: توسعه زیرساختهای ورزش تیراندازی با کمان ،استعدادیابی و پشتوانه سازی از اولویتهای برنامه های هیات استان بوده تا موفقیتهای این رشته پرمدال تداوم یابد.

فرهادی در پایان اظهار داشت: نفرات برتر مسابقات تیر اندازی با کمان دسته جات آزاد مازندران که جمعه ۱۳ آذرماه در شهرستان ساری برگزار میشود به اردوی تیم استان جهت حضور در مسابقات کشوری دعوت خواهند شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :