آخرین عناوین

سه شنبه 10 آذر 1394-15:14 کد خبر:17087

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

افزایش 18 درصدی مرگ و میر ناشی از حوادث کار

مرگ و مير ناشي از حوادث كار در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزايش يافته است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان، عباسی با بیان اینکه از این تعداد 79درصد متاهل و ما بقی مجرد هستند افزود: براساس آمارهاي موجود سقوط از بلندي با 50 درصد فوتي رتبه اول مرگ‌هاي ناشي از حوادث كار را به خود اختصاص مي دهد، همچنين  برق گرفتگی  با 45 درصد فوتی در رتبه ی بعدي مرگ بر اثر حوادث كار قرار دارند.

66 درصدفوت ناشی از کار در تابستان اتفاق می افتاد

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران افزود: در هفت ماهه امسال بيشترين مرگ‌هاي ناشي از حوادث كار با 14 مورد در شهريور ماه و كمترين آن با 3 مورد در اردیبهشت ماه ثبت شده‌ است .

سن 21 -40 سال با 59 درصد بیشترین فوتی

عباسی با بیان اینکه 55 نفر از کشته شدگان ایرانی و ما بقی افغانی هستند افزود :59 درصد از سن فوت شدگان دارای سن 21 الی 40 سال سن هستند.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: طي اين مدت  شهرستان‌هاي ساری، آمل و بابل هر کدام با 9 فوتي بيشترين و شهرستان‌هاي چالوس ، رامسر و بهشهر هر کدام با 1 فوتي كمترين موارد مرگ بر اثر حوادث كار را داشتند.

مدیر کل پزشکی قانونی با اشاره به اينكه بيشترين حوادث ناشي از كار در بخش ساختمان ميباشد گفت:ارزش نهادن به جان انسانها، داشتن برنامه ايمني در كار، رعايت استاندارد ها و قوانين مربوطه ، آموزش و ايجاد نظام اطلاع رساني و عبرت از حوادثي كه اتفاق افتاده را از مهمترين راهكارها در راستاي كاهش حوادث ناشي از كار دانست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :