آخرین عناوین

چهارشنبه 11 آذر 1394-0:17 کد خبر:17089

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه ساری:

برگزاری همایش بصیرت و دشمن‌شناسی

همایش بصیرت و دشمن‌شناسی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری برگزار شد.


به‌ گزارش خزرتیترخبر وبه نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه ساری،حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های‌نفتی منطقه ساری درهمایش بصیرت و دشمن‌شناسی که در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این منطقه برگزار شد اظهار داشت: با توجه به ضرورت وجود بصیرت در اندیشه های بسیجیان، همزمان با هفته بسیج همایش بصیرت و دشمن‌شناسی برگزار شد.

طالبی به توطئه های دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری‌اسلامی‌ایران برای ضربه‌زدن به ارزش‌ها و باور‌های اسلامی اشاره و تصریح کرد: بسیجیان باید در شناخت اهداف و توطئه‌های‌دشمنان و استکبار‌جهانی با‌بصیرت و آگاهانه عمل‌کنند.

مدیر‌شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه ساری، جوانان و بسیجیان‌ را سرمایه های اصلی و مهم انقلاب اسلامی برشمرد و خاطر‌نشان کرد: برای پیشرفت درهمه عرصه ها،نقش جوانان و بسیجیان هوشیار وآگاه به مسائل داخلی و خارجی، انکار‌‌ناپذیر است.

حسینعلی طالبی با بیان این‌که استفاده از شبکه های اجتماعی و ارتباطی در بین اقشار جامعه و به‌خصوص جوانان به‌سرعت رواج پیدا‌کرد افزود: اگر از‌این شبکه ها نادرست و ناآگاهانه استفاده شود، خسارت‌های جبران‌ناپذیری به بار می‌آید و در مقابل استفاده هوشمندانه و درست از شبکه های مجازی می تواند باعث ایجاد فرصت‌های مناسب برای پیشبرد اهداف نظام شود.

این مقام مسئول شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه ساری گفت: عامل وحدت و انسجام اسلامی در زیر پرچم ولایت فقیه و اطاعت‌پذیری از ولی فقیه زمان، رمز اصلی پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عامل پیروزی و اقتدار ملت‌ایران در برابر دشمنان قسم‌خورده اسلام است.

طالبی با اشاره به نزدیک‌شدن به روز‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در‌خصوص ایجاد وحدت و همدلی و لزوم داشتن آگاهی سیاسی و بصیرت در‌مورد توطئه های دشمنان، می‌توانیم شاهد خلق حماسه‌ای دیگر باشیم.

حسینعلی طالبی به فرمایشات رهبری در‌مورد اقتصاد مقاومتی و لزوم اجرای کامل آن اشاره کرد و گفت: تنها راه خروج از وابستگی و رسیدن به خودکفایی و استقلال، اجرای کامل بند‌های اقتصاد مقاومتی است.

مدیر‌شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه ساری در پایان خاطر‌نشان کرد: باید با عمل به دستورات مقام معظم رهبری به عنوان چراغ هدایت و روشنگر مسیر تعالی، در راه پیشرفت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکوشیم.

در این نشست، ورزی از اساتید دانشگاه در مورد مزایای اقتصاد مقاومتی و عوامل پیشرفت توضیحاتی داد.

وی در ادامه ضمن تبیین وتحلیل مسایل سیاسی روز ایران و جهان، به بحث درباره دشمن شناسی و راه‌های مقابله با ترفند‌های دشمنان پرداخت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :