آخرین عناوین

يکشنبه 15 آذر 1394-11:56 کد خبر:17104

نمایندگان ساری در گوشه رینگ!!!

حمایت حسین زادگان از عبوری / خنثی کردن شجاعی و دامادی یا حمایت از توسعه ساری؟!

بازدید فرماندار ساری از پروژه بوستان ولایت و همراهی وی با مهدی عبوری برای آینده ساری حائز اهمیت است و شایعات مربوط به اختلافات بین این دو نفر را از بین می برد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از وارش، همزمان با زمزمه های تغییر فرماندار سابق ساری جریانات غیر همسو با دولت شروع به مخالفت و متشنج کردن فضای رسانه ای کردند.

 یکی از این افراد شجاعی نماینده اصولگرای ساری بود که به شدت با این جابجایی مخالفت کرد و حتی احتمال دستکاری در انتخابات و غیر شفاف بودن روند رای گیری را مطرح کرد.

کار تا جایی پیش رفت که این نماینده اصولگرا برای شرکت در انتخابات "مردد" شد و از سنگ اندازی فرمانداری در مسیر پیشرفت ساری اظهار نگرانی کرده و کمیته انطباق را مانعی برای توسعه ساری عنوان کرد.

همه اینها با شایعاتی در مورد عزیمت عبوری و شجاعی به تهران برای متوقف کردن این جابجایی همراه شد و کار تا جایی پیش رفت که عملا حسین زادگان را مهره دامادی معرفی کردند و فرماندار با سابقه ساری در حد بازیچه برخی از مسئولان دولتی و نمایندگان در استان نزول کرد.

در هفته گذشته اما یک اتفاق مهم تمامی این گمانه زنی ها را کم رنگ کرد، بازدید فرماندار اصلاح طلب ساری از پروژه عظیم بوستان ولایت(پادگان سابق) و همراهی وی با مهدی عبوری شهردار ساری حاوی نکات بسیار مهمی بود که برای آینده ساری حائز اهمیت است، چند گمانه زنی در این مورد می شود ارائه داد که با توجه به شرایط قابل بازگو کردن هستند.

یکی از دلایل همراه شدن حسین زادگان با عبوری بر می گردد به حذف واسطه ها و در بطن ماجرا قرار گرفتن فرماندار به طوری که شایعات مربوط به اختلافات حسین زادگان با عبوری و برخی از پروژه های شهری به حداقل کاهش یابد.

فرماندار ساری با علم به محبوبیت عبوری در میان اکثر مردم ساری دو راه پیش روی خود داشت.

یا باید خود را در برابر افکار عمومی قرار میداد که در اینصورت کاهش محبوبیت و اتهام نماینده اصولگرا در مورد سنگ اندازی در مسیر توسعه شهر درست از آب در میامد یا اینکه با کنار زدن تعلقات جناحی به فکر نزدیک شدن با عبوری میافتاد که در این حالت می توانست نبض بازی را در دست بگیرد و ضمن خنثی کردن سمپاشی جناح های مخالف در بین مردم هم متهم به مخالفت حزبی با پروژه های توسعه شهر نمیشد.

البته از حسین زادگان به عنوان یک فرد با تجربه انتظاری هم جز این نمیرفت چه اگر وی هر حرکتی غیر از این انجام میداد تبعات منفی اقداماتش به مراتب بیش از تصور وی بود و کار هم برای خود وی و هم جریان حزبی حامی وی به شدت سخت میشد، احمد حسین زادگان با حمایت از اقدامات سازنده عبوری در مورد توسعه شهر ساری به دو هدف مهم نزدیک شد.

نخست به حاشیه راندن شجاعی و دامادی به عنوان نماد موافقت و مخالفت با عبوری و دوم ترسیم یک وجه منطقی از خود در میان مردم که هدف اول پیشرفت ساری است همانگونه که وعده داده بود و در این میان حاضر است از هر فردی با هر نگرش جناحی که دارد در این مسیر حمایت کند.

اکنون به نظر میرسد که شجاعی و دامادی که احتمالا نقشه های فراوانی برای استفاده از احتمال اختلاف و افتراق میان شهردار و فرماندار ساری ترسیم کرده بودند باید فکر تازه ای برای رسیدن به اهداف انتخاباتی شان بکنند و حسین زادگان و عبوری هم قدر این اقدام را دانسته و اگر هدفشان توسعه ساری است اسیر موج آفرینی جریانات و احزاب گوناگون نشوند و با تعریف هدف مشترک در راستای تعالی شهر همسو و همراه باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :