آخرین عناوین

يکشنبه 15 آذر 1394-17:16 کد خبر:17107

معاون استاندار مازندران:

ممنوعیت جذب نیرو در شهرداری‌های مازندران

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به در پیش رو بودن آزمون استخدامی شهرداری‌های استان طی روزهای آینده، گفت: جذب نیروها در شهرداری مازندران ممنوع شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، علی نبیان در سمینار شهرداران مازندران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده، آزمون استخدامی شهرداری‌های استان در 17 آذر 94 برگزار که شهرداری‌ها از طریق بنرهای تبلیغاتی باید نسبت  به اطلاع  رسانی جهت شرکت افراد مختلف در این آزمون اقدام کنند.

وی افزود: شهرداران از جذب نیرو در شهرداری‌ها با یادداشت و نفوذ برخی مسئولان شهری و استانی خودداری کنند چرا که جذب نیرو در شهرداری‌ها ممنوع شده است.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به جذب 85 نیرو در شهرداری‌های استان پس از آزمون، گفت:29 پست توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده‌های شهدا جذب شهرداری‌های استان می‌شوند.

وی بیان کرد: شهرداران باید نسبت به اجرایی صحیح قوانین انتخابات تلاش کنند و امکانات شهردار‌ها نباید صرف نامزد خاص انتخابات شود.

نبیان، خواستار زیباسازی شهرهای استان از سوی شهرداران شد و با بیان اینکه ارزیابی شهرداران مازندران بر اساس نحوه  زیبایی و ورودی شهرها، توسعه  فضای سبز و ساماندهی صنوف در ورودی شهرها است، افزود: متاسفانه ورودی برخی شهرهای استان تبدیل به محل فروش میوه و تره بار و خرده فروشی از سوی برخی نیسان سواران شده که  چهره ورودی شهرهای استان را زشت و ناهمگون کرده است.

وی از اختصاص اعتبارات ویژه برای خرید خودروهای نرده‌بان دار آتش نشانی به شهرداری‌های ساری، قا‌ئم‌شهر، آمل و بابل از طریق اعتبارات وزارت کشور خبر داد و گفت:سفر خارجی شهرداران و اعضای شورای شهر باید با مجوز استانداری باشد در غیر این صورت از روش قانونی با شهرداران خاطی برخورد می‌شود.

نبیان با اشاره به در پیش رو بودن28 صفر از راه اندازی ایستگاه صلواتی در ورودی شهرهای استان از رامسر تا گلوگاه خبر داد و گفت:شهرداری‌های ساری، آمل، بابل و قائم‌شهر از زائران مازندرانی مشهد مقدس پذیرایی می‌کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :