آخرین عناوین

يکشنبه 15 آذر 1394-17:56 کد خبر:17109

روابط عمومی آبفای شهری مازندران خبر داد:

برگزاری گردهمایی درآمد و نظام پیشنهادات در آبفای شهری مازندران

با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران امور آب وفاضلاب شهری مازندران گردهمایی درآمد و نظام پیشنهادات در بابلسر برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، در این نشست، مدیرعامل شرکت گفت: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می شویم ، باید بودجه سال 95 را با همفکری و تعامل تمامی معاونان و مدیران تهیه و به آبفای کشور ارسال نماییم.

ذاکری، ضمن قدردانی از تلاش کارکنان این شرکت در راستای تامین آب مورد نیاز مشترکین و مصرف کنندگان در ایام تابستان افزود: با توجه به اینکه در ایام نوروز، گردشگران و مسافران فراوانی به استان سرسبز مازندران سفر می کنند، از هم اکنون باید برای این ایام که میزان مصرف آب افزایش می یابد، برنامه ریزی کنیم.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، تلاش در کاهش هدر رفت آب را یکی از ماموریتهای این شرکت عنوان کرد و گفت: در این زمینه باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی، با بیان اینکه مردم مازندران شایسته بهرمندی از خدمات مناسب هستند، تصریح کرد: ما شرکت خدمات مهندسی محسوب می شویم لذا نباید امکانات این شرکت در انتخابات برای فرد و یا اشخاص خاصی استفاده شود ولی برای برگزاری انتخابات سالم با فرمانداری و استانداری همکاری می کنیم.

بهزاد برارزاده معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفاشهری مازندران ودبیر این نشست،در سخنانی هدف از برگزاری این گردهمایی را بررسی میزان درآمدها و عملکرد 6 ماهه امور آبفاشهری استان عنوان و به اهمیت و ضرورت تشکیل این گردهمایی پرداخت.

در ادامه این نشست مدیران امور آبفاشهری به بیان مشکلات و نظرات خود پرداختند و علاوه بر مدیرعامل،معاونان بهره برداری، مالی و پشتیبانی، خدمات مشترکین و درآمد ، برنامه ریزی ، فنی و مهندسی و مسئول حراست شرکت به پرسشهای مدیران پاسخ دادند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :