آخرین عناوین

سه شنبه 17 آذر 1394-10:31 کد خبر:17123

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

بازگشایی تمامی محورهای ارتباطی مازندران

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران از باز بودن تمامی مسیرهای اصلی و فرعی استان در پی بارندگی و بارش برف خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر،حیدر نوروزی افزود: با تلاش راهداران و همکاران راهداری تمامی راههای که براثر بارش برف مسدود شده بود بازگشایی شد و مشکلی نداریم.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر مسیرها برای تردد برقرار است از هم‌وطنان خواست تا تجهیزات لازم را برای عبور از مسیرهای کوهستانی استان به همراه داشته باشند.

همچنین علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران بابیان اینکه برخی مسیرهای فرعی و روستایی استان دچار مشکلاتی برای تردد هستند یادآور شد: تلاش گروه‌های راهداری وامدادی در این مناطق ادامه دارد.

وی به حادثه سقوط مینی‌بوس زائران حرم حسینی به دره در هراز در هفته گذشته اشاره و اضافه کرد: جسد یکی از سه مفقودشده این حادثه روز گذشته پیدا شد و امروز نیز تلاش برای یافتن دو نفر دیگر ادامه دارد.

احمدی درباره شرایط جوی استان در روزهای پایانی هفته گفت: شرایط پایداری در روزهای پایانی هفته جاری در استان حاکم می‌شود اما هوای استان همچنان سرد خواهد بود.

فرمانده پلیس‌راه مازندران بیان کرد: با تلاش راهداران تمامی محورهایی که بر اثر بارش برف مسدود شد، بازگشایی شده و مشکلی نداریم و در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی مازندران برای تردد باز است.

وی با اشاره به ترافیک عادی و روان در محورهای استان، گفت: لازم است رانندگان تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

محمدنژاد با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی درمحورهای مازندران با توجه به لغزنده بودن سطح جاده‌ها، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :