آخرین عناوین

سه شنبه 24 آذر 1394-10:30 کد خبر:17151

فرماندار فریدونکنار خبر داد:

برگزاری انتخابات اعضای هیئت اجرایی، انتخابات خبرگان و مجلس در فریدونکنار

فرماندار فریدونکنار از برگزاری انتخابات هیئت اجرایی انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، مهرداد ابراهیمی اظهار کرد:جلسه انتخابات هیئت اجرایی انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فریدونکنار برگزار شده است.

وی افزود: در پایان این انتخابات که با حضور22 نفر برگزار شد، هشت نفر به‌عنوان عضو اصلی و پنج نفر علی‌البدل انتخاب شدند.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: حسینی دادستان، محمدی رئیس هیئت نظارت برانتخابات، عصمتی معاون فرماندار، قیصری رئیس اداره ثبت و احوال و معتمدان شهرستان فریدونکنار حضور داشتند.

ابراهیمی ادامه داد: هادی بصیر با 16، حمزه‌علی شیرپور با 14، برزو نعمت‌زاده با 14، حسین ابوالفضلی‌ طاهرزاده با 13، سیدحسین میرمرادی با 13، سیدجواد قاسمی با 13، ابوالقاسم فرجی با 11 و نادرعلیزاده با 11 رأی عضو اصلی هیئت اجرایی انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در شهرستان فریدونکنار شدند.

وی بیان کرد:غلامحسین مالایی، اسماعیل نعمتی،علی دست‌باز،علی محبوبی‌راد و عابد چکاوه نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در این شهرستان معرفی شدند.

فرماندار فریدونکنار با تأکید بر اینکه انتخابات توزیع عادلانه قدرت است، گفت:جذب و مشارکت حداکثری مردم هدف اصلی انتخابات است و با برگزاری و حضور حداکثری مردم به دشمنان این انقلاب نشان می‌دهیم پس از 37 سال جمهوری اسلامی نقطه عطف دیگری را رقم می‌زند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :