آخرین عناوین

سه شنبه 24 آذر 1394-18:7 کد خبر:17156

آغاز به کار ستاد انتخابات مازندران :

فعالیت رسمی ستاد انتخابات در مازندران آغاز شده است

با حضور استاندار مازندران، ستاد انتخابات استان در محل استانداری افتتاح و فعالیت‌های این ستاد به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، ستاد انتخابات استان مازندران بعد از ظهر امروز در محل استانداری مازندران با حضور اعضای ستاد برگزار و از سایت جامع این ستاد بازدید شد.

استاندار مازندران در آیین افتتاح ستاد انتخابات مازندران، گفت: 9 مرکز اصلی، 47 مرکز فرعی و 56 حوزه انتخابیه در مازندران پیگیر فعالیت‌های انتخاباتی هستند و در سامانه جامع ستاد انتخاباتی این استان ثبت شده‌اند.

ربیع فلاح‌جلودار اظهار کرد: انتخابات این‌دوره به‌صورت الکترونیکی و همه تلاش‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، منظم و حداکثری است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز در جمع خبرنگاران گفت: امسال دو انتخابات مهم را به‎صورت هم‌زمان در پیش داریم و تلاش و تأکید رئیس‌جمهور نیز حضور حداکثری مردم و برگزاری باشکوه انتخابات است.

علی‌رضا یونسی‎رستمی اظهار کرد: رای مردم امانت است و به مردم قول می‌دهیم که از آرای آنها برابر قانون دفاع کنیم و آنچه که از صندوق بیرون بیاید همانی باشد که مردم انتخاب کرده‌اند.

رئیس بازرسی بر انتخابات مازندران نیز بیان کرد: در اجرای ماده 25 قانون انتخابات کشور، حسب دستور استاندار مازندران و ستاد انتخابات کشور، هیئت بازرسی انتخابات مازندران شکل گرفته است.

حسن خیریان‎پور گفت: این بازرسی‌ها در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات برابر با قوانین و مقررات است و تمام فرآیند انتخابات را نظارت می‎کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :