آخرین عناوین

پنجشنبه 26 آذر 1394-9:50 کد خبر:17167

اسامی هيات اجرايي انتخابات شهرستان های مازندران:

معرفی اعضای هيات اجرايي انتخابات شهرستان های بابل و بابلسر

اعضای هيات اجرايي انتخابات شهرستان های بابل و بابلسرمعرفی شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازند مجلس، محمدتقی عباسپور با صدور حکمی نقی مصطفی زاده گنجی را به عنوان مسئول ستاد انتخابات ، اصغر فتح تبار فیروزجائی را مسئول دبیرخانه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سعید حسین نژاد را هم به عنوان مسئول دبیرخانه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری معرفی کرد .

فرماندار بابل هم صیانت از آرای مردم را از رویکردهای مهم ستاد انتخابات برشمرد و گفت : مجریان انتخابات باید با جدیت ، تمام تلاش خود را برای زمینه سازی جهت حضور مردم در انتخابات و همچنین صیانت از آرای مردم به کار گیرند.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را بسیار با اهمیت توصیف کرد و افزود : انتخابات پشتوانه عظیم کشور و مایه اقتدار ایران اسلامی است و ایجاد آرامش و اطمینان برای حضور مردم در پای صندوق های رای وظیفه اصلی برگزار کنندگان انتخابات است.

او ابراز امیدواری کرد که مردم شهرستان بابل همچون دوره های گذشته با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر دلدادگی خودشان را به نظام و انقلاب اسلامی به اثبات برسانند.

حوزه انتخابیه بابل با حدود نیم میلیون نفر جمعیت دارای دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

سيد علي اسد رئيس حوزه انتخابيه بابلسر و فريدونكنار شب گذشته در جلسه معتمدین هیات اجرای انتخابات مجلس خبرگان در شهرستان بابلسر اظهار كرد: مهمترین وظیفه اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شوراي اسلامي اجرای دقیق قانون وآیین نامه برگزاری انتخابات و رعايت اصل امانتداري در هفتم اسفندماه امسال است.

سيد علي اسد رئيس حوزه انتخابيه بابلسر و فريدونكنار در جلسه معتمدین هیات اجرای انتخابات مجلس خبرگان در شهرستان بابلسر اظهار كرد: مهمترین وظیفه اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شوراي اسلامي اجرای دقیق قانون وآیین نامه برگزاری انتخابات  و رعايت اصل امانتداري در هفتم اسفندماه امسال است.

وی افزود: معتمدین هیات اجرایی از افراد مورد اعتماد، مومن، ومورد وثوق مردم هستند که با نظارت اعضای هیات نظارت شورای نگهبان شهرستان انتخاب شده اند.

 اسد ادامه داد: هدف اصلی از دعوت از این 30 نفر معتمد انتخاب هشت نفر از میان خود آنان برای عضویت درهیات اجرایی انتخابات است كه بر اساس قانون مهمترین وتنهاترین وظیفه هیات اجرایی انتخابات رعایت کامل بی طرفی،امانتداري، اجرای دقیق قانون انتخابات وبرگزاری با شکوه وسالم انتخابات است.

وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري گفت: راي مردم حق الناس است و اين امانتي گرانيها و سنگين است كه با تلاش و برنامه ريزي  و تصميمات هيات اجرايي و نظارت به سرمنزل مقصود مي رسد.

رئيس حوزه انتخابيه بابلسر و فريدونكنار اذعان داشت: انتظار مردم و افكار عمومي و قانون امانتداري است ،امیدواریم با همدلی وهمراهی واجرای دقیق به وظایف قانونی زمینه برای برگزاری انتخاباتی سالم، پر شور وبا نشاط با حضور حداکثری مردم فراهم شود.

 اسد با بيان اينكه با برگزاري انتخابات شاهد حضور و افتخار ديگري براي نظام جمهوري اسلامي ايران باشيم گفت:وظیفه همه ناظران ومجریان انتخابات فراهم کردن شرایط یکسان، عادلانه و قانونمند برای همه نامزدها در انتخابات است.

وی گفت: برگزاری انتخابات با شکوه وحضور حداکثری مردم باعث استحکام بیشترنظام مقدس اسلامی، امید، توسعه وپیشرفت کشور و ناامیدی دشمنان خارجی واستکبار خواهد شد.

در ادامه جلسه پس از رای گیری از بین 30 نفر معتمدین شهرستان بابلسر به ترتیب آرا حجت الاسلام ميثم سيدي،احمدرضامهاجرنژاد،نصراله نصرالهي،محمد هاشميان،شعبان پور رمضان،فرهاد گردان، زعفر آقاجاني،سيد رضا حبيب اله پور به عنوان هشت نفر معتمد هیات اجرایی پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي درشهرستان شهرستان انتخاب شدند

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :