آخرین عناوین

پنجشنبه 3 دی 1394-15:44 کد خبر:18221

با حضور در فرمانداری ساری :

مدیرکل سابق ارشاد مازندران نامزد انتخابات مجلس شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با حضور در فرمانداری ساری، نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران اعلام کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام عباس‌علی ابراهیمی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در ستاد انتخابات شهرستان ساری حاضر و در این حوزه انتخابیه نامزد شد.

ابراهیمی رئیس ستاد اقامه نماز مازندران و از جریان اصولگرایی است.

حجت‌الاسلام عباس‌علی بهاری صاحب‌امتیاز روزنامه محلی بشیر با حضور در ستاد انتخابات مرکز استان، نسبت به ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی، نام‌نویسی کرد، وی که در دوره دوم مجلس نماینده مردم ساری در این حوزه انتخابیه بوده از جریان اصلاح طلب است.

میکائیل فرج‌‎پور، بازنشسته نیروهای مسلح سپاه پاسداران و مسئول سابق سازمان عتبات عالیات در کشور عراق و عضو سابق شورای شهر قائم‌شهر با حضور در فرمانداری قائم‌شهر، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی شده است.

اصغر گرزین برادر ولی گرزین نماینده سابق مردم قائم‌شهر در مجلس نیز نامزد انتخابات مجلس دهم دارای مدرک تحصیلی دکتری تاریخ با گرایش سیاسی دولت فعلی ثبت‌نام کرده است.

تا پایان پنجمین روز ثبت نام، تعداد داوطلبان مازندرانی انتخابات مجلس به 133 نفر رسید، از مجموع افراد ثبت نام شده 124 نفر مردم و 9 نفر زن هستند، مازندران در مجلس شورای اسلامی 12 کرسی دارد.

ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در 9 حوزه اصلی انتخابات در شهرستان‌های بهشهر، ساری، قائم‌شهر، آمل، بابل، بابلسر، نور، نوشهر و تنکابن، ساری، بابل و قائم‌شهر انجام می‌شود.

آخرین روز برای ثبت نام برای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری براساس اعلام وزارت کشور تا ساعت 24  دوم دی ماه بوده و برای انتخابات مجلس شورای اسلامی آخرین مهلت ثبت نام چهارم دی ماه است.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با اتنخابات مجلس خبرگان رهبری، 7 اسفند در ایران اسلامی برگزار می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • جواد
    يکشنبه 6 دی 1394-13:6


    اصغر گرزین پسر عموی غلام گرزین نماینده سابق قائمشهر هست