آخرین عناوین

جمعه 4 دی 1394-0:13 کد خبر:18223

روابط عمومی پاشنه آشیل ورزش مازندران!!!

اصلی ترین ضعف اداره کل ورزش جوانان مازندران، عدم اطلاع رسانی به موقع

عدم اطلاع رسانی به موقع و عدم همکاری با رسانه ها اصلی ترین ضعف اداره کل ورزش و جوانان مازندران است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی نیوز، اینکه رسانه ها اصل چهارم دموکراسی محسوب می شوند یک شعار نیست بلکه واقعیتی است که بعضی از دستگاه های اجرائی به آن ایمان ندارند و یا نمی خواهند آنرا قبول داشته باشند.

اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران یکی از آن دستگاه ها در مازندران است که ارتباط نامناسب با رسانه ها به دلیل ضعف مدیریت در حوزه روابط عمومی مشهود است.

علی رغم اینکه ورزش و جوانان مازندران در سال های اخیرعملکرد خوبی در حوزه اجرائی و پرورش ورزشکاران مدال آور داشته است ولی به همان اندازه در اطلاع رسانی و ارتباط با اصحاب رسانه ضعیف عمل کرده است.

عملکرد ضعیف حوزه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران باعث شده است تا این حوزه به پاشنه آشیل مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تبدیل شود.

از یک سو تنها ارتباط با چند خبرنگار خاص که شاید با توصیه آقای مدیرکل انجام می شود، و از سوی دیگر عدم اطلاع رسانی زمان و مکان مراسمات ، بخشی از نقاط ضعف حوزه روابط عمومی دستگاه ورزش و جوانان است.

دستگاهی که هر هفته با قهرمانی و مدال آوری متعدد ورزشکاران مازنی و همچنین برگزاری رویدادهای مهم باید به عنوان پرخبر ترین دستگاه اجرائی استان مازندران به حساب آید ، به دلیل تصمیمات جزیره ای و محافظه کارانه ، به یکی از ضعیف ترین ها در استان مازندران تبدیل شده است.

به نظر می رسد، انتخاب اخیر آقای مدیرکل در انتصاب یک مدیر روابط عمومی ضعیف نه تنها مشکلات این حوزه را کم نکرده است بلکه بر معضلات و چالش های اطلاع رسانی ورزش و جوانان مازندران افزوده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا در ماه های آینده کاستی های مطرح شده برطرف خواهد شد یا خیر !؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :