آخرین عناوین

شنبه 5 دی 1394-0:32 کد خبر:18227

انتقاد امام جمعه زیراب سوادکوه!!!

وضعیت نگران کننده عدم پرداخت حقوق بازنشستگان البرز مرکزی

امام جمعه زیراب سوادکوه با انتقاد از وضعیت تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان البرز مرکزی، گفت: مسئولان برای احقاق حقوق بازنشستگان البرز مرکزی تلاش کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به اهمیت و عظمت ولایت‌فقیه، گفت: هر چه از انقلاب اسلامی می‌گذرد بیشتر به عظمت و اثرگذاری ولایت‌فقیه پی می‌بریم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با محوریت ولی‌فقیه به الگویی برای مردم دنیا تبدیل شده است، افزود: اتفاقات کشور نیجریه و کشتار شیعیان در آن کشور با همکاری و طراحی مثلث شوم صهیونیسم، وهابیت تکفیری عربستان و ارتش و بوکوحرام نیجریه ایجاد شده است.

امام جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان علیه ایران اسلامی و مذهب شیعه تمامی ندارد، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از ابزارهای مختلف بر علیه ایران در سطح جهانی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه منشا فتنه سال 88، آمریکا بود، اظهار کرد: در فتنه سال 88 بزرگ‌ترین خیانت بر علیه ملت ایران انجام شد و عقل حکم می‌کند که افراد دین‌دار و وطن‌پرست برای حفظ دین و مملکت حول محور ولایت‌فقیه گرد هم آیند.

رضایی با انتقاد از وضعیت تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان البرز مرکزی، گفت: مسئولان برای احقاق حقوق بازنشستگان البرز مرکزی حمایت کنند و پیرمردان بازنشسته البرز مرکزی وضعیت مناسبی ندارند و این در حالی است که هزینه درمان و حمایت از فرزندان خود را هم باید بپردازند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :