آخرین عناوین

شنبه 5 دی 1394-12:12 کد خبر:18230

مدیر دفتر اجرایی طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب اعلام کرد:

اجرای طرحهای فاضلاب درپنج شهر استان

مدیر دفتر اجرایی طرحهای جمع آوری و تصفیه فاضلاب آبفاشهری مازندران از اجرای طرح فاضلاب در پنج شهر استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، افشین عبادی با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهر قائمشهر از سال 92 آغاز گردیده ، گفت: تصفیه خانه فاضلاب این شهر از مدرن ترین نوع تصفیه خانه با سیستم SBR و در دو مدولبا ظرفیت جمع آوری 73 هزار متر مکعب در هر مدول طی شبانه روز می باشد.

وی با اشاره به نیاز ایجاد 618 کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهر افزود: تا کنون 5/10 کیلومتر لوله گذاری انجام شد.

عبادی ، جمعیت تحت پوشش افق این طرح را 365هزار نفر عنوان و تصریح کرد: تا کنون برای اجرای این طرح 6میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شد. و امید واریم که با همکاری ادارات  و مسئولین شهری عملیات اجرائی در این شهر نیز مانند سایر شهر ها با سرعت روز افزون انجام گیرد.

مدیر دفتر اجرایی طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب آبفاشهری مازندران، با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح فاضلاب در شهر آمل از سال 92 آغاز شد، گفت: در این شهر 512 کیلومتر شبکه فاضلاب نیاز است که تا کنون 13 کیلومتر لوله گذاری فاضلاب صورت گرفت.

وی، ظرفیت این تصفیه خانه را 74 هزار متر مکعب در شبانه روز دانست و افزود: تصفیه خانه این شهر در دو مدول با جمعیت افق 354 هزار نفر پیش بینی شده است.

عبادی، مجموع ظرفیت تصفیه خانه شهر آمل را 74 هزار متر مکعب در شبانه روز عنوان کرد.

وی، با بیان اینکه در شهر محمودآبادنیز تصفیه خانه ای به ظرفیت 15 هزار متر مکعب در دو مدول طراحی شده، اظهار داشت: درحال حاضر از 100 کیلومتر طول شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهر، 9 کیلومتر آن انجام شد.

مدیر دفتر اجرایی طرحهای جمع آوری و تصفیه فاضلاب آبفاشهری مازندران، جمعیت مقصد این طرح را 70 هزار نفر عنوان و تصریح کرد: تا کنون 6میلیارد و 900 میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شد.

عبادی، با بیان اینکه طرح جمع آوری فاضلاب در شهر تنکابن از سال 88 آغاز شد، گفت: از مجموع 120 کیلومتر شبکه مورد نیاز، 13 کیلومتر لوله گذاری انجام شد.

وی، ظرفیت تصفیه خانه این شهر در پایان طرح  را 22 هزار متر مکعب در شبانه روز عنوان کرد و افزود: این تصفیه خانه جمعیت76هزار و 500 نفر را پوشش می دهد.

عبادی، با اشاره به اینکه تصفیه خانه تنکابن در دو مدول طراحی  شده، اظهار داشت: تا کنون 10 میلیارد تومان برای این طرح هزینه شد.

مدیر دفتر اجرایی طرحهای جمع آوری و تصفیه فاضلاب آبفاشهری مازندران، در خصوص روند اجرایی طرح جمع آوری فاضلاب در شهر رامسر بیان داشت: در حال حاضر طرح مطالعاتی عملیات اجرایی در این شهر به اتمام رسیده است.

وی، ادامه داد: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز ، عملیات اجرایی طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب  در دو مدول با ظرفیت جمع آوری و تصفیه 24 هزار متر مکعب فاضلاب طی شبانه روز در شهر رامسر آغاز خواهد گردید .

عبادی با بیان اینکه مقرر شد اعتبارات مورد نیاز برای طرحهای فاضلاب در 5 شهر الویت دار مذکور از محل اعتبارات  منابع عمومی  و اعتبارات  بانک توسعه اسلامی تامین اعتبار خواهد گردید ، گفت: پیگیرهای لازم  برای دریافت این اعتباراتاز سوی مسئولان و نمایندگان استانی درحال انجام است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :