آخرین عناوین

يکشنبه 6 دی 1394-9:16 کد خبر:18234

معارفه معاون فرماندار و بخشدار سیمرغ:

معاون فرماندار جدید و بخشدار مرکزی سیمرغ معرفی شدند.

بخشدار مرکزی شهرستان سیمرغ هم‌زمان با مراسم معارفه معاون فرمانداری این شهرستان معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی در جلسه شورای اداری این شهرستان که همراه با معرفی معاون فرماندار و بخشدار جدید بود، ضمن تشکر از رؤسای ادارات، اظهار کرد: از فرماندار و مسئولان ادارات تشکر می‌کنم که همه توان و همت‎شان را گذاشتند تا وظایف‌شان را انجام دهند.

وی تصریح کرد: ما مراسم تودیع نداریم و مراسم معارفه است، چرا که در نظام مقدس جمهوری اسلامی کسی تودیع نمی‌شود بلکه همواره مدیران در حال انجام کارها و وظایف ‌هستند.

امام‌ جمعه سیمرغ ضمن عرض خیرمقدم به معاون فرماندار و بخشدار بخش مرکزی و تشکر از حسین محمدی، بخشدار سابق بخش مرکزی، اضافه کرد: بحث مدیریت اسلامی مهم است، در مدیریت اسلامی دو عنصر خیلی مهم تدبیر و تقوا وجود دارد.

یوسفی با اشاره به کارساز بودن این دو عنصر در مدیریت اسلامی، تصریح کرد: باید کاری را انجام دهیم که مورد رضایت خدا باشد.

وی ادامه داد: اگر به‌ دنبال وظیفه باشیم، هم خدا کمک می‌کند و هم مردم کمک می‌کنند و این‌گونه می‌شود نتیجه گرفت.

امام‌ جمعه سیمرغ تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با استفاده و کمک از نهادهای مقدسی که داریم، نتیجه مطلوبی به‌دست می‌آوریم.

وی در پایان گفت: این دنیا گذرگاه است، امام راحل نیز فرمودند «مقام رفتنی است و انسان در حضور خدای تبارک‌ و تعالی ماندنی است، فلسفه بازگشت هم به همین معناست و با خدا ماندن تمام‌شدنی نیست».

براساس این گزارش، امروز هم‌زمان با حضور مسئولان استانی در سالن شماره یک فرمانداری شهرستان سیمرغ، مراسم تودیع حسین محمدی بخشدار قبلی و معارفه حسین زاهدی خطیر بخشدار جدید صورت گرفت.

حسین محمدی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی سازه است و از ابتدای ارتقای بخش کیاکلا به شهرستان سیمرغ با عنوان بخشدار مرکزی مشغول فعالیت بوده است.

حسین زاهدی‌خطیر بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان سیمرغ عنوان کارشناس شهری دفتر فنی استانداری، نماینده وزارت کشور در کمیسیون ماده 100 شهرداری‌های استان مازندران، نماینده استانداری در کمیسیون ماده 5 شهرداری‌ها را در کارنامه خود دارد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :