آخرین عناوین

يکشنبه 13 دی 1394-19:13 کد خبر:18261

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بابل خبر داد :

احداث يك دستگاه پل در منطقه شيخ موسي شهرستان بابل

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بابل از احداث يك دستگاه پل بر روي رودخانه دريوكي در منطقه شيخ موسي ،اين شهرستان با صرف اعتباري بالغ بر 3000 ميليون ريال خبرداد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، محمد رضا بازيار ضمن اشاره به اين خبر گفت: درتوسعه روستايي، هدف بهبود وضع روستائيان است و براي رسيدن به اين هدف بايد توانايي روستائيان را در استفاده بهينه از منابع آب و زمين و سرمايه افزايش دهيم تا بتوانند با افزايش توليدات كشاورزي و فروش مازاد محصولات، سطح زندگي خود را بالا ببرند.

ساخت ، ترميم و توسعه راههاي روستايي به عنوان يك كار زيربنايي زمينه را براي دستيابي به اهداف بالا فراهم مي‌كند.

وي در ادامه ضمن اشاره به اين مطلب كه بابل داراي بيش از 1060كيلومتر راه آسفالته روستايي است، عنوان نمود: اين اداره در راستاي برنامه هاي كاري خود علاوه بر بهسازي و آسفالت راههاي روستايي ، احداث پل در محورهاي روستايي را در دستور كار خود دارد.

بازيار به اتمام عمليات احداث پل مذكور با دهانه 10 متر و ارتفاع 6 متر اشاره و خاطرنشان ساخت: اين پل با صرف اعتباري بالغ بر 3000ميليون ريال به اجرا در آمده است.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بابل تصريح نمود: پلها همواره نقش موثري در ايجاد ارتباط ميان اقوام و شكوفايي اقتصادي جوامع ايفا نموده و درتامين شبكه ارتباطي راههاي يك كشور از اهميت ويژه اي برخوردارند.

گفتني است پل مذكور با همت خير منطقه عليرضا آقاگل زاده آماده بهره برداري شده و از آنجايي كه بهره برداري آن در سالروز ميلاد پيامبر اكرم واقع شده ، به نام پل " محمد رسول الله " نام گذاري گرديد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :