آخرین عناوین

دوشنبه 14 دی 1394-0:28 کد خبر:18264

معاون استاندار مازندران خبر داد:

تخلفات کاندیداها در سطح استان مازندران

معاون استاندار مازندران گفت: پراکندگی تخلفات کاندیداها را در سطح استان داشتیم که بعد از جمع‌آوری گزارش به برخی تذکر داده شد و در پرونده نیز درج شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،علیرضا یونسی‌رستمی با اعلام اینکه تمام زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه امسال در مازندران فراهم است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی زیرساختی که در حوزه ستاد فناوری اطلاعات و مخابرات انجام شد، مشخص شد کمتر از یک درصد نقطه کور وجود دارد که باید برای انتخابات آماده شود.

وی با اشاره به اینکه میزان حوزه‌های انتخابیه برای انتخابات آتی در مازندران مشخص نشده است، افزود: انتخابات ریاست جمهوری که در گذشته انجام شد، مازندران 3 هزار و 784 حوزه انتخابیه داشت.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه همه امور برای برگزاری انتخابات سالم در مازندران فراهم است، اضافه کرد: مازندران به‌طور کامل از لحاظ امنیتی و فعالیت نیروی انسانی آمادگی برگزاری انتخابات سالم را در هفتم اسفندماه دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه پیشگیری از جرائم انتخاباتی با همکاری دادگستری در استان انجام می‌شود، گفت: هر نوع تخلفی از سوی کاندیداها دیده شود در پرونده داوطلبان درج شده و در بررسی صلاحیت‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

یونسی با اعلام اینکه گزارشاتی که از کاندیداهای انتخاباتی جمع‌آوری می‌شود برابر قانون برخورد می‌شود، افزود: پراکندگی تخلفات کاندیداها را در سطح استان داشتیم که بعد از جمع‌آوری گزارش به برخی تذکر داده شد و در پرونده نیز درج شد.

وی با اعلام اینکه گزارش تخلفات کاندیداهای انتخابات هفتم اسفند امسال داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به‌صورت روزانه جمع‌آوری می‌شود، بیان کرد: آخرین مهلت فعالیت هیئت اجرایی 14 دی‌ماه سال جاری است که بعد از بررسی‌های اطلاعات از مراجع چهارگانه اگر مواردی ویژه بود، رد صلاحیت را به کاندیدا اعلام تا روند رسیدگی‌ها به‌طور قانونی انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تأکید براینکه توصیه می‌شود کاندیداها تا زمان تأیید صلاحیت‌ها هیچ‌گونه اقدام ویژه انتخاباتی خلاف قانون نداشته باشند، گفت: همه تلاش این است تا احزاب و جناح‌های سیاسی وارد میدان شوند تا شاهد انتخاباتی شکوهمند و در خور نظام جمهوری اسلامی باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :