آخرین عناوین

دوشنبه 14 دی 1394-1:5 کد خبر:18266

تلاش قابل تقدیر مدیرکل ورزش و جوانان استان:

ورزش مازندران در مسیر توسعه و تحول

ورزش مازندران در مسیر توسعه و تحول گام بر میدارد و در این بین تلاش مدیرکل قابل تقدیر است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر، ورزش مازندران از دیرباز به عنوان قطب اصلی ورزش کشور شناخته می شود لذا به خاطر همین برند ، مدیریت بر آن نیز سخت و دشوار است.

با این تفاسیر ، حبیب حسین زادگان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ، مدیری است که توانسته با تدبیری مثال زدنی ، ورزش مازندران را پس از سال ها سردرگمی ، در مسیر توسعه و تحول قرار دهد.

از سیر صعودی کسب مدال های بین المللی توسط ورزشکاران مازنی و موفقیت باشگاه های استان در میادین کشوری گرفته تا اتمام یکی پس از دیگری پروژه های نیمه تمام که یادگار مدیران سابق دستگاه ورزش مازندران است ، از حبیب حسین زادگان مدیری محبوب در بین ورزشکاران و ورزش دوستان ساخته است.

یادمان نرفته است ، حبیب ورزش مازندران در سال هائی سکان مدیریت ورزش استان را به دست گرفته است ، که از نظر مالی سخت ترین سال های اقتصادی کشور سپری می شود و حتی تزریق قطره چکانی اعتبارات به ورزش مازندران نیز قطع شده لذا کار کردن در این شرایط  نه تنها از توان هر مدیری خارج است بلکه موفقیت در آن ، کاربلدی مدیران توانمند را ثابت می کند.

آخرین شاهکار این مدیر محجوب که تکریم ورزشکار و مربی را پس از سال ها در دستگاه ورزش استان نهادینه کرده است ، برگزاری همایش تقدیر از ورزشکاران و قهرمانان استان بود که به صورتی باشکوه در ساری برگزار شد.

هر چند هر برنامه و مراسمی بدون نقد و اشکال نیست ، ولی برگزاری همایشی باشکوه و تجلیل از 167 ورزشکار مازنی آنهم با دستان خالی از شاهکارهای حبیب حسین زادگان و همکاران وی بود.

ورزش مازندران این روزها ، بدور از هرگونه جناح بندی ها و سیاسی بازی ها ، راه واقعی اش را پیدا کرده است و مطمئناً اگر منابع مالی به این دستگاه پرجمعیت و حساس  تزریق شود ، حرف های بیشتری نیز برای گفتن خواهد داشت.

بی شک از ابتدای سال 95 ، المپیک ریو ، به دغدغه اصلی حسین زاگان تبدیل می شود  اما  با توجه به مدیریت آرام و موفق این مدیر مازنی،  تکرار روزهای شیرین سال های 93 و 94 ورزش مازندران ، در سال آینده نیز قابل پیش بینی خواهد بود...

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :