آخرین عناوین

دوشنبه 14 دی 1394-12:15 کد خبر:18269

قاتل بانوی میاندورودی اعدام شد:

طناب گلوی مجرم را فشرد، اما صدای ضجه کودک همچنان شنیده می‌شود

قاتل لنگ‌لنگان خود را پای چوبه دار رساند و طناب گردنش را فشرد ، گناه نوزادی که مادرش کشته شد؛ چه بود که باید دفتر زندگی مادرش توسط عده‌ای بسته شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، صبح امروز حکم اعدام قاتل خدیجه رمضانی بانوی جوان میاندورودی که مرگش در جنگل‌های روستای محل زندگی‌اش رقم خورد اجرا شد؛ حکم در یک روز سرد زمستانی با حضور مردم و اولیای دم اجرا شد.

قاتل لنگ‌لنگان خود را پای چوبه دار رساند و طناب گردنش را فشرد و برای همیشه نام یک اعدامی را برایش ثبت کرد، گناه نوزادی که مادرش در این معرکه کشته شد؛ چه بود که باید دفتر زندگی مادرش توسط عده‌ای بسته شود.

پرونده مفقود و نهایتاً پیدا شدن جنازه قطعه قطعه شده این مادر که در اردیبهشت ماه امسال رقم خورده بود مانند یک بمب صدا کرده بود و روز گذشته نیز خبر اعدام شدن قاتل این بانوی جوان دهان به دهان می‌گشت؛ پرونده‌ای که درخواست اجرای حکم برای قاتل آن به نوعی تبدیل به دغدغه‌ای اجتماعی شده بود و مردم در کنار خانواده رمضانی با تجمعاتی در نمازجمعه خواستار پیگیری دستگاه قضایی برای اجرای این حکم شده بودند.

در هر صورت حکم اجرا شد، حکمی که امیدواریم اجرا شدن آن بازدارندگی اجتماعی هم به دنبال خود داشته باشد تا دیگر نشود آنچه که خانواده رمضانی دیدند؛ حکم قاتل مادر کودک شیرخوار اجرا شد اما کودک بی‌خبر از دنیا و اتفاقات آن همچنان ضجه می‌زند برای مادری که دیگر برنمی‌گردد؛ حتی اگر قاتلش به‌سزای عمل خود برسد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :