آخرین عناوین

دوشنبه 14 دی 1394-13:44 کد خبر:18270

انتقاد شدید عضو شورای شهر ساری از مدیر کل صدا و سیمای مازندران!!

ضعف مدیریت جدید صداوسیمای مازندران /دریافت پول‌ زیاد از مدیران استان

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: بی‌کیفیت بودن برنامه‌های صدا و سیما به دلیل تمجید از مسئولان و مدیران دستگاه‌های استان، در قبال دریافت مبالغ زیاد، باعث رنجش مردم مازندران شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، مسعود مدینه در جلسه شورای شهر ساری با حضور صادق مقدسی مدیرکل صدا و سیمای مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر با تغییر مدیریت صدا و سیمای کشور نه‌تنها در سطح کلان جریان تک‌سو در عرصه مسائل سیاسی و فرهنگی در رسانه ملی حاکمیت پیدا کرد بلکه در مراکز استان‌ها هم با تغییر مدیریت‌های غیربومی، این جریان رونق بیشتری به‌خود گرفت و حتی بر برنامه‌های مختلف در مراکز استان‌ها هم تأثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه از جمله این شبکه‌ها می‌توان به شبکه مازندران اشاره کرد، افزود: چندی است با انتصاب مدیر غیربومی در مدیریت صدا و سیمای مرکز مازندران، شاهد بروز حوادث ناخوشایند در کارکرد رسانه‌ای این شبکه هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه در حال حاضر با بی‌تدبیری‌های انجام‌شده و ملاحظه‌کاری‌های سیاسی و تحمیل سلیقه شخصی بر برنامه‌های رسانه‌ای هر روز شاهد نامطلوب بودن برنامه‌ها و کاهش مخاطبان شبکه مازندران هستیم، ادامه داد: بی‌توجهی به خواسته‌های مردم از شرق تا غرب استان، به تصویر نکشیدن بیکاری جوانان مازندران، نپرداختن به بزه‌های اجتماعی، تک‌جریانی بودن اخبار و برنامه‌های سیاسی و فرهنگی، کیفیت نداشتن تصاویر، نبود برنامه‌هایی با ساختار بومی و تولید نکردن برنامه‌های فاخر و ... از کارکردهای ضعیف مدیریت جدید صداوسیمای مازندران است.

مدینه با بیان اینکه در این بین، موضوعی که باعث رنجش مردم مازندران شده، بی‌کیفیت بودن برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به دلیل تمجید از مسئولان و مدیران دستگاه‌های استان، در قبال دریافت مبالغ زیادی پول است، خاطرنشان کرد: شبکه مازندران به بهانه کمبود اعتبارات، تلاش دارد با جذب مشارکت‌های مالی چندمیلیونی و با دریافت هزینه‌های کلان از دستگاه‌ها، شرکت‌ها و حتی رستوران‌ها و ... اقدام به تولید برنامه‌های تمجیدی کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :