آخرین عناوین

سه شنبه 15 دی 1394-0:8 کد خبر:18271

شهردار ساری تعهد کرد:

ساخت پنج مرکز بهداشتی در ساری

شهرداری ساری تعهد کرد که حداقل پنج مرکز بهداشتی درمانی کامل را در شهر ساری به‎طور کامل احداث کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس ، مهدی عبوری در نخستین نشست شورای مشارکت‌های مردمی، امور خیریه و خیران مازندران که در تالار قلم دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری ساری در کنار فعالیت‎های سازمانی خود در حوزه سلامت نیز فعالیت‎های خوبی دارد.

وی با بیان اینکه در بخش توده‎های مردم، توجه خاصی به سلامت جسم و روان داریم، افزود: معتقدیم که جامعه هر چه‎قدر شاداب‎تر و سالم‎تر باشد، پیشرفت بهتری دارد و این مهم در تجربه ثابت شده است.

شهردار ساری با اشاره به وجود 17 مرکز بهداشتی درمانی شهری در ساری، گفت: نگران ساخت‌وسازهای جدید در این بخش نباشیم، زیرا یا از خود شهرداری و یا از دوستانی که در شهرداری فعالیت دارند برای ارائه خدمات در این زمینه استفاده می‎کنیم.

عبوری ادامه داد: ساری به‎عنوان مرکز مازندران، در واقع پیشانی استان است و هر چه‎قدر برای پیشرفت این شهر تلاش کنیم، پیشرفت در سایر شهرهای مازندران نیز جاری می‎شود.

وی بیان کرد: ساخت حداقل پنج مرکز بهداشتی درمانی شهری را به‎طور کامل در ساری تعهد می‎دهیم و بقیه را نیز تا حدی که امکان دارد، به‎صورت مشارکتی می‎سازیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت بهداشت در زیر مجموعه این سازمان پرجمعیت، افزود: در حوزه آموزش و پرورش از سال 77 تاکنون خیران زیادی وارد صحنه ساخت‌وساز شدند که 75 درصد تعهدات خیران تحقق یافته است.

وی گفت: در بحث بهداشت مدارس، علاوه بر کمبود امکانات در آب‎خوری‎ها، نیاز به 6 هزار چشمه سرویس بهداشتی در مدارس مازندران داریم که البته بیشتر این مدارس در حاشیه شهرها قرار دارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :