آخرین عناوین

سه شنبه 15 دی 1394-0:9 کد خبر:18274

با شکایات اعضای شورا، شهردار و مسئولان شهرستان بابل انجام شد:

برکناری عضو ایثارگر شورای اسلامی شهر بابل/عاقبت فریاد حق و عدالت سر دادن

عضو شورای شهر بابل به دلیل « سوء عملکرد و حدود عملکرد سوء » که باعث تنش‌های اجتماعی شده بود با شکایات اعضای شورا و مسئولان شهرستان از باقیمانده مدت شورا سلب عضویت شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از وارش،محمدحسین منصف عضو ایثارگر شورای شهر بابل به دلیل «سوء عملکرد و حدود عملکرد سوء »که باعث تنش‌های اجتماعی در سطح شهر بابل شده بود با شکایات سایر اعضای شورا و شهردار و مسئولان سیاسی، امنیتی و انتظامی شهرستان برکنار شد.

محمدحسین منصف عضو ایثارگر شورای اسلامی شهر بابل که رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا بود در سال گذشته در اقدامی نسبت به برخی تخلفات در این شهرستان اعتراض کرده بود.

معاون عمرانی استاندار مازندران و دبیر شورای حل اختلاف رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی مازندران در نامه ای به فرماندار بابل سلب عضویت یک عضو شورای اسلامی شهر بابل را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:

- طبق صورت‌جلسه مورخه ۱۲ دی‌ماه سال جاری هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی استان، رأی سلب عضویت یک عضو شورای شهر بابل ابلاغ می شود.

- طبق بند یک صورت‌جلسه مورخه ۲۸ خردادماه سال گذشته شورای شهر بابل در خصوص اعمال قانون برای احدی از اعضای شورای اسلامی در جلسه هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی استان مطرح شد و پس از بحث و تبادل‌نظر حقوقی رأی هیئت ابلاغ شد.

- با توجه به سوء عملکرد این عضو شورای شهر بابل و حدود عملکرد سوء ایشان که باعث تنش‌های اجتماعی در سطح شهر شده است و شکایات سایر اعضای شورا و شهردار و مسئولان سیاسی، امنیتی و انتظامی شهرستان به استناد بند ۶ ماده ۸۲ مورخ ۲۷ آبان ماه ۸۶ حکم به سلب عضویت این عضو شورای شهر از باقیمانده مدت شورا صادر و اعلام‌شده است.

گفتنی است در شورای هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی استان، مسئولان قضایی، استاندار، دو نفر از نمایندگان مجلس به‌عنوان ناظر و غیره حضور دارند.

توضیحات عضو عدالتخواه شورای شهر بابل که سلب عضویت شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :