آخرین عناوین

سه شنبه 15 دی 1394-0:10 کد خبر:18275

با حکم استاندار مازندران انجام پذیرفت:

انتصاب دبير جديد كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران

با حكم استاندار مازندران فرماندار دولت احمدی نژاد در شهرستان قائم شهر ، به عنوان دبير جديد كميسيون برنامه ريزي ، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر، در مراسم معارفه دبير جديد كميسيون برنامه ريزي ، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران عليرضا يونسي معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران از پدیده قاچاق کالا در کشور ما  به عنوان یک چالش اقتصادی و اجتماعی كه آثار سوء اقتصادي زيادي دارد ياد كرد و گفت : تدوین سیاست‌های فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مي بايست در دستور كار قرار گيرد .

يونسي استفاده هماهنگ از تمامی ظرفیت‌ها و قالب‌های علمي ، فرهنگی و پژوهشی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز را ضروري دانست و تاكيد كرد : بايد برنامه راهبردی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تهيه و اجرا شود.

در اين مراسم معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران از زحمات پيشنمازي در مسئوليت دبيري كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران تقدير و تشكر نمود و علي پير فلك را به عنوان دبير جديد كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران معرفي نمود.

پيرفلك داراي مدرك كارشناسي ارشد فقه و حقوق اسلامي است كه سابقه فعاليت به عنوان كارشناس مبارزه با قاچاق كالا و ارز در وزارت كشور، رياست اداره مبارزه با مواد مخدر اداره كل امور مرزي وزارت كشور، معاونت فرمانداري قائمشهر، فرمانداري قائمشهر و مسئوليت پيگيري طرحهاي كلان اقتصادي مازندران را در كارنامه فعاليتهاي خود دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :