آخرین عناوین

سه شنبه 15 دی 1394-10:21 کد خبر:18276

118 تعطیل است،برای دریافت شماره لطفا تماس نگیرید!!

قطعی ارتباط با 118 مختص به فریدونکنار نیست

رئیس مخابرات گفت:قطعی ارتباط با 118 مختص به فریدونکنار نیست وحدود یک ماه است که در مازندران راه دسترسی به اپراتور 118 مسدود است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بصیرنیوز، بسیاری از مردم کشور برای دریافت برخی اطلاعات خود از جمله شماره‌های تماس مورد نیازشان از خدمات مخابراتی، اینترنتی و موبایلی استفاده می‌کنند و از آن در این چند سال گذشته به آسان‌ترین و در عین حال مطمئن‌ترین راه دسترسی به این اطلاعات استفاده می‌شود.

در این بین 118 از جمله معروف‌ترین و آسان‌ترین راه دسترسی به شماره‌های مورد نیاز افراد است اما در این مدتی که مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده با ضعف‌های بی‌شماری روبه‌رو است به گونه‌ای که در ماه گذشته هیچ‌گونه راه دسترسی به این اپراتور برای رفع نیاز وجود ندارد.

در گذشته نیروی انسانی زیادی برای اداره‌ کردن حجم بالای تماس ورودی به این مرکز نیاز بود اما امروز با وجود سیستم‌های یکپارچه تلفنی از طریق یارانه این اعمال آسان‌تر و با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

حدود یک ماه است که در مازندران راه دسترسی به اپراتور 118 مسدود است و به هیچ عنوان برای دریافت شماره مدنظر نمی‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید، این در حالی است که برای یک قبض کمتر از 10 هزار تومان اقدام به قطع موقت آن شماره می‌کنند.

از سوی دیگر اداره پست که قبض‌های مختلف از جمله تلفن را توزیع می‌کند عملکرد بسیار ضعیفی داشته و نتوانسته به خوبی به وظیفه خود عمل کند.

در بسیاری از مواقع قبض‌ها در اختیار افراد غیر کارمند برای توزیع قرار می‌دادند که در بسیاری از اوقات با سهل‌انگاری این افراد در توزیع روبه‌رو می‌شوند و این امر موجب توزیع دیر و یا عدم توزیع این قبوض می‌شد.

در این شرایط به دلیل عدم دسترسی صاحب امتیاز تلفن به مبلغ قبوض، هزینه آن که در بسیاری از موارد بسیار ناچیز نیز هست پرداخت نمی‌شود و با قطع موقت رو‌به‌رو می‌شوند.

متاسفانه این موضوع در فریدونکنار نیز مشاهده شده است و برقراری تماس با 118 امکان‌پذیر نیست، به همین دلیل در گفت‌و‌گوی گوتاه تلفنی با محمدعلی لاغری فیروزجائی پیگیر این مشکل شدیم.

قطعی ارتباط 118 مختص فریدونکنار نیست

محمدعلی لاغری فیروزجائی رئیس مخابرات فریدونکنار گفت: تمام استان در این موضوع درگیر هستند و ما در حال پیگیری هستیم.

وی افزود: این موضوع مختص به شهرستان فریدونکنار نیست و تلاش می‌کنیم با رایزنی با مسئولان استان مازندران این مشکل را به زودی برای این شهرستان برطرف کنیم.

آنچه مسئولان باید مورد توجه قرار دهند این است که کاربران در زمان نیاز برای تماس با این اپراتورها و رفع مشکلاتشان توجهی به ساعات پیک ترافیک و اشغال خطوط نمی‌کنند و انتظار دارند اپراتورهای مدنظرشان با توجه به هزینه‌هایی که از ارائه خدمات دریافت می‌کنند در تمامی ساعات شبانه‌روز، پاسخگوی مشکلاتشان باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :