آخرین عناوین

سه شنبه 15 دی 1394-10:22 کد خبر:18277

گلایه از ثبت‌نشدن مرخصی تا کنترل کارمندان توسط مدیران در ساعات اداری:

اعلام نشدن مرخصی مدیران نوشهر به گوش فرماندار رسید/برخورد با متخلفان

فرماندار نوشهر با گلایه از ثبت‌نشدن مرخصی کارمندان دولتی در ساعات اداری، از سوی مدیران گفت: اگر این موضوع دیده شود، گذشت نخواهیم کرد و قاطعانه برخود می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، علی شادمان که چند ماهی از آمدن وی به این شهرستان نگذشته است، با بیان اینکه براساس گزارشات دریافتی از بازرسی فرمانداری نوشهر، بسیاری از مدیران شهرستان مرخصی‌های خود را اعلام نمی‌کنند، گفت: این مسئله غیبت محسوب می‌شود و برابر ضوابط مرخصی‌ها باید اعلام شود.

وی همچنین بر کاربردی شدن جلسات شورای اداری تاکید کرد و ادامه داد: مدیران برای تحقق مباحث مطروحه جدی باشند.

هشدار درباره جدی بودن مدیران در جلسه شورای اداری توسط فرماندار و درخواست مجدد از جدی بودن آنها درباره انتخابات نیز از مواردی بود که شادمان استانداری نشین مازندران در جلسه شورای اداری در پست فرمانداری به همه مدیران شهرستان نوشهر گوشزد کرد.

فرماندار نوشهر همچنین با بیان اینکه عملکردهای ماهانه، شش ماهه و سالانه ادارات باید از سوی مدیران برای ارزیابی‌ها اعلام شود، گفت: دستگاه‌های شهرستان پیگیری جدی برای ارائه عملکردها و پیگیری بودجه‌های دستگاه خود را مدنظر قرار دهند.

خودداری از به‌کارگیری امکانات اداری و دولتی برای کاندیداها از موارد تاکیدی شادمان به مدیران تحت امرش در شهرستان بود و در این زمینه متذکر شد: کارمندان دولتی در ساعات اداری از سوی مدیران کنترل شوند و اگر این موضوع دیده شود، گذشت نخواهیم کرد و قاطعانه برخورد می‌شود.

فرماندار نوشهر در پایان از پیش‌بینی بیش از 90 صندوق برای انتخابات اسفندماه در حوزه انتخابیه نوشهر خبر داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :