آخرین عناوین

سه شنبه 15 دی 1394-10:24 کد خبر:18278

خودروی ستاد انتخابات یا سرویس اعضای خانواده!!

وقتی خودروی دولتی ستاد انتخابات مازندران سرویس اعضای خانواده می‌شود

خودروی ستاد انتخابات آن هم با پلاک قرمز در ساعت غیراداری در جلوی درب ورودی یک آموزشگاه چه می‎کند؟ اگر دولتی است چرا خدمات خصوصی و خانوادگی ارائه می‌کند؟


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عصرساری، تردد در گوشه و کنار شهر و روستا برای کسی که شغلش خبرنگاری هست بدون اتفاق و خبر نمی‌شود حتی اگر خودت به سوژه فکر نکنی ظاهرا گاهی مواقع سوژه است که دنبال خبرنگار می‌آید.

نمونه این دست اتفاقات شب گذشته در خیابان منتهی به پل تجن شهرستان ساری اتفاق افتاد و موضوع از این قرار است که در این خیابان یک آموزشگاه دخترانه دایر است و خانواده‌ها برای برگشت فرزندان‌شان عموما به دنبال آنها می‌آیند‌ تا اینجای ماجرا اتفاق عادی است و نیاز به حضور خبرنگار نیست؛ اما ماجرا زمانی جالب می‌شود که ناگهان خودروی دولتی یعنی با پلاک قرمز ایست می‌کند و فوری دانش‌آموزی سوار این خودرو می‌شود، موضوع جالب‌تر زمانی است که در شیشه جلو و عقب این پراید مشکی پلاک قرمز کاغذ سفید A4 چسبانده شد که روی آن نوشته شد خودروی ستاد انتخابات استان مازندران.

اینجاست که پای خبرنگار وارد می‌شود و این سئوال پیش می‌آید که خودروی ستاد انتخابات آن هم با پلاک قرمز در ساعت غیراداری در جلوی درب ورودی یک آموزشگاه چه می‎کند؟ اگر دولتی است چرا خدمات خصوصی و خانوادگی ارائه می‌کند؟ و بدتر از همه وقتی مسئولان ستاد انتخابات استان هر روز هشدارهای درباره برخورد با متخلفان انتخابات سر می‌دهند چرا با خودشان با دیده اغماض برخورد می‌کنند؟

کاش بنده خدای که با خودروی دولتی دنبال دانش‌آموزی که شاید فرزندش بوده و یا شاید هم فرزند مسئولان ستاد انتخابات استان، حداقل کاغذ روی شیشه را می‌کندند تا شاهد سفیدی کاغذی که بر روی پراید مشکی چسبیده شد در تاریکی شب خودنمایی نمی‌کرد؛ نبودیم والا ما بی‌تقصیریم مسئولان مسئولانه برخورد کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :