آخرین عناوین

چهارشنبه 16 دی 1394-17:44 کد خبر:18284

مدیر امور آبفاشهری نوشهر و چالوس :

مشکل قطعی آب مشترکین چالوس به زودی برطرف می شود

مدیر امور آبفاشهری نوشهر و چالوس با اشاره به ایجاد مشکل در تاسیسات آبرسانی شهر چالوس در شب گذشته گفت: این مشکل برطرف شد و آب مشترکین به زودی وصل می شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، شکرالله موسوی با اشاره به اینکه خط انتقال 600 در ساعت 12 شب گذشته دچار شکستگی شد، گفت: در پی آن ایستگاه پمپاژ منطقه سنگ تجن نوشهر نیز از مدار خارج شد.

وی افزود: به محض اطلاع از شکستگی خط انتقال، اکیپ فنی سریع به محل اعزام شدند و تا ساعت 8 و 30 دقیقه صبح امروز مشغول رفع و ترمیم شکستگی بودند.

مدیر امور آبفاشهری مازندران اظهار داشت: درحال حاضر ساکنان مناطق اشکاردشت، پالوجده، دارمیش کلا و دارکلا، محوطه کاخ، بخشی از منطقه خیابان مدرس و شهرک نواب صفوی، با قطعی و یا افت فشار آب مواجه اند، همچنین آب ساکنان بخشی از منطقه هلستان نوشهر نیز قطع می باشد.

موسوی ادامه داد: به دلیل ایجاد این مشکل در نیمه شب، امکان اطلاع رسانی به مشترکین محترم وجود نداشت و کارشناسان و اکیپهای فنی درسریع ترین زمان این مشکل را برطرف نمودند.

وی، با بیان اینکه درحال حاضر مشکل خط انتقال و ایستگاه پمپاژ منطقه سنگ تجن برطرف شد، افزود: به محض آبگیری مخزن ایستگاه پمپاژ و خطوط لوله، آب مشترکین وصل می شود.

موسوی، ضمن قدردانی از صبر و تحمل مشترکین گفت: انتظار می رود ظرف 2 ساعت آینده عملیات آبگیری شبکه به اتمام برسد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :