آخرین عناوین

جمعه 18 دی 1394-14:22 کد خبر:18297

بایکوت خبری از سوی برخی روابط عمومی‎های ضعیف مازندران :

موج دعوت نشدن رسانه‌‌های مازندران در زمان حضور مدیران ملی فراگیر شد

مدیران کل بهزیستی های کشور،میزبان بهزیستی استان هستند،اما این اجلاس به علت ضعف روابط عمومی بهزیستی مازندران بایکوت شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، مدیران کل بهزیستی استان‌های کشور به همراه رئیس سازمان بهزیستی دو روزی است که میزبان بهزیستی استان مازندران هستند.

مدیران بهزیستی کشور در دومین اجلاس علمی‌کاربردی مدیران ارشد بهزیستی سراسر کشور حضور یافتند تا راهکاری ارتقای سازمانی را با حضور مسئول بهزیستی کشور مورد بررسی قرار دهند.

از زمان برگزاری این اجلاسیه بحث حضور و یا عدم حضور رسانه‌ها در برنامه‌های این سازمان مورد تردید مدیران بود.

درباره برگزاری این اجلاسیه اطلاع‌رسانی چندانی نشده بود، هرچند در این اجلاسیه نماینده ولی‌فقیه، استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی به‌عنوان میهمان استانی و انوشیروانی محسنی رئیس سازمان بهزیستی به‌عنوان مسئول کشوری حضور داشتند، متولیان و دست‌اندرکاران بنای پوشش رسانه‌ای این برنامه را نداشتند.

تنها دعوت‌نامه‌ای که برای پوشش رسانه‌ای این اجلاسیه در دستور کار قرار گرفت برگزاری نشست خبری با رئیس سازمان بهزیستی بود که این برنامه بدون اطلاع به اصحاب رسانه به‌صورت یک‌جانبه لغو شد و حتی به تعدادی از خبرنگاران که روز قبل نیز برای این برنامه دعوت شده بودند هم لغو نشست خبری رئیس سازمان بهزیستی کشور اطلاع‌رسانی نشده بود و با توجه به فاصله 30 کیلومتری ساری تا محل برگزاری این برنامه برخی از خبرنگاران برای پوشش خبری هم اعزام شده بودند.

بایکوت برگزاری اجلاسیه بهزیستی کشور به اینجا هم ختم نشده بود، خبرنگار ما کسب اطلاع کرده بود که در روز پایانی این اجلاسیه قرار است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در جمع مدیران کل بهزیستی کشور حضور یابد.

مسئولان بهزیستی استان بنای پوشش رسانه‌ای این برنامه را هم نداشتند و اطلاع‌رسانی هم در این زمینه انجام نشد.

طبق پیگیری خبرنگاران قرار بود که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پنج‌شنبه ساعت 21 در جمع مدیران کل بهزیستی کشور حضور یابد اما خبرنگاران مطلع شدند که برنامه وزیر به‌دلیل لغو پرواز کنسل شد.

لغو پرواز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق روابط عمومی فرودگاه استان پیگیری شد که احمدی در پاسخ گفت: برنامه‌ای برای حضور وزیر در فرودگاه در اختیار ما قرار نگرفت.

ذکر این نکته نیز ضروری است که بایکوت خبری حضور مدیران ملی در مازندران و حتی برنامه مدیران استانی از سوی برخی روابط عمومی‎ها مرسوم شد.

این در حالی است که در دولت‌های گذشته حتی خبرنگاران در جلسات پیگیری بودجه‌ای استان و در خصوصی‌ترین جلسات، محرم مسئولان و مردم بودند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :